powerglide
Glad amatör
Varför?Större skärm kan man nog ju hoppas på mé.
Då kan man ju inte använda den med en hand längre
Varför?Större skärm kan man nog ju hoppas på mé.
Jag fick 3000 för min 16, så 3500?
Varför?
Då kan man ju inte använda den med en hand längre
Vad borde man kunna få för en Iphone 4 32gb
Tror att med Netportal och Servercontrol för iPhone bör du kunna styra din server och dokument.Kan man på något sätt komma åt filer (MP3) på en nätverksdisk via en IPhone?
Använder min gamla 3G kopplad till stereon för att köra webbradio men det hade varit smutt att även komma åt sina MP3r som ligger på en extern disk kopplad till routern (ASUS RT-N16 med Tomato)
Just nu är den utan JB men om det krävs får man slänga in det igen. Kör iOS 4.2.1
Tjejen har ett mycket delikat problem med sin 4s. Bilder som hon tar med kameran (som för övrigt är oväntat bra) hamnar ibland på fel lädd när hon tankar över dem till datorn. Det är helt slumpmässigt så vitt jag kan se. Vissa av bilderna kan man enkelt vrida på i bildgranskningsprogrammet på datorn, men vissa bilder får man ett felmeddelande när man försöker snurra runt på rätt köl.
För att råda bot på detta problem så har jag testat att öppna bilderna i ett bildhanteringsprogram (alltså inte bara viewern) och snurra dem där. Kanon, nu funkar det! Trodde jag... När de nu rättvända bilderna laddas upp på Facebook så visar det sig att de likförbannat ligger på fel lädd igen!
Vad är problemet? Detta måste vara en bugg i Iphonen som fuckar upp filformatet på något vis och gör det omöjligt att rotera bilderna. Det är till synes helt slumpmässigt vilka bilder som hamnar felvända i första läget, och dessutom inte går att ändra i andra läget.
Någon som har tips på vad man ska göra för att komma tillrätta med detta riktigt irriterande problem?
Biulderna ligger rättvända i telefonen. Det är när man laddar över dem till PC:n som de ibland lägger sig på sidan eller till och med upp och ner i några fall.
Av de bilder som vrider sig snett vid tankningen till datorn så går kanske 70% att rätta till genom att vrida dem i satorn, men resten går alltså inte att vrida. Man får felmeddelande när man försöker.
Jag har fått ett tips om att man måste använda tex Photoshop för att utföra denna avancerade operation (ironi), eftersom Ifåne och Windows inte vill leka med varandra.
Tyvärr så har varken jag eller tjejen det, men vi får väl lägga ett par tusen för att kunna vända bilderna från Iphonen rätt i datorn .
Någon som vill komma med en amatörgissning på när iPhone 5 kan tänkas komma?
Eller iaf hur tidigt den inte ska komma...
En grej jag stör mig fruktansvärt på med mailfunktionene är att man inte kan svara på mail. Dvs trycka svara och få med alla Adresser och konversationen som citat. Jag kör hotmail. Är det jag som är blind eller finns det något sätt att lösa problemet?
Jag får med namn, adress och tid från tidigare mail när jag "brevväxlar" jag har utökad citatnivå igång under email inställningarna vet inte om det styr den här funktionen.
Blir det fel, även om man lägger de direkt från iphone till facebook t ex?
Biulderna ligger rättvända i telefonen. Det är när man laddar över dem till PC:n som de ibland lägger sig på sidan eller till och med upp och ner i några fall.
Av de bilder som vrider sig snett vid tankningen till datorn så går kanske 70% att rätta till genom att vrida dem i satorn, men resten går alltså inte att vrida. Man får felmeddelande när man försöker.
Jag har fått ett tips om att man måste använda tex Photoshop för att utföra denna avancerade operation (ironi), eftersom Ifåne och Windows inte vill leka med varandra.
Tyvärr så har varken jag eller tjejen det, men vi får väl lägga ett par tusen för att kunna vända bilderna från Iphonen rätt i datorn .
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|