mlundstrom
ducati
- Gick med
- 6 Mar 2003
www.istuff.se har bra grejer, kommer få ett decalgrl skydd idag. Återkommer när jag vet hur det funkar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rimag skrev:Någon som känner till något ställe som säljer billiga och bra skydd till ipod nano?
korvgubbe skrev:Fan.. börjar svära lite här... 4 gig musik å bilder å annat sköj lät ju skitbra.. Och visst.. det var väl ok att man var tvungen att använda iTunes för att lada över musiken till spelaren..
MEN:
- nu visar det sig att man inte kan ladda tillbaka musiken från spelaren till datorn..
(inte utan ett tredjepartsprogram som jag fick ladda ner)
....så.. nu är musikproblemen lösta...
MEN:
- Den där coola bildvisningsfunktionen kräver iPhoto eller Adobe Photoshop Album...![]()
Vattafakk!!?!
Ska det inte gå att ladda över å titta på bilder utan en massa snorpissdyrig programvara?!![]()
mlundstrom skrev:Vad var det för tredjepartsprogram du använde?
Kobolt skrev:är rätt sugen på att köpa en ipod nano men tänkte först höra om nån har lite kommentarer om den, funkar den bra och så?
Nåt liknande lär ju dyka upp närsomhelst. Köpte en fm-modulator som jag ska använda när jag kopplar in den i bilen. Har dock inte kopplat in den än.twinspark skrev:Tyvärr så finns ju inte Nano med FM-sändaren ITrip, vilket är ett MÅSTE tillbehör till din Ipod.
Passa på och köp den i USA om du känner nån som ska dit. Kostar $200 för 2 modellen och $250 för 4 gig.
korvgubbe skrev:MEN:
- Den där coola bildvisningsfunktionen kräver iPhoto eller Adobe Photoshop Album...![]()
Vattafakk!!?!
Ska det inte gå att ladda över å titta på bilder utan en massa snorpissdyrig programvara?!![]()
mlundstrom skrev:Nåt liknande lär ju dyka upp närsomhelst. Köpte en fm-modulator som jag ska använda när jag kopplar in den i bilen. Har dock inte kopplat in den än.
korvgubbe skrev:Problemet är ju att du inte får sälja FM-sändare i Sverige eftersom det är stenhårt reglerat....
Men lyckligtvis åker bästa polaren till Dallas på Fredag så det lär bli en kombinerad FM-sändare och Laddare att ha i bilen.
xyx skrev:Båda dessa programvaror är ju gratis.
![]()
Coola Ola skrev:iPhoto är ej gratis och finns bara till MacOS X men å andra sidan kan man väl använda iTunes när det gäller att bara föra över bilder till iPoden?
-edit- ja, för att föra över bilder samt titta på dem krävs endast iTunes.
loser skrev:Idag fick jag min Nano (4GB Svart), till ett oförsvarligt bra pris = Gratis!
Ser skoj ut, har dock väntat på ett exemplar sedan jag först håll den i handen nere i Amsterdam på lanseringen i september. Väckte stort habegär.![]()
Mheel skrev:Får man fråga hur du lyckades med det? Eller det var helt enkelt en present ??
//Mheel
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning