Jonathan
Guest
Gabor skrev:2072179Dricker inte giftiga vätskor.
har du o´boy ??
Trodde du var en hård kille, men där ser man.
Nej, antingen kaffe eller inget alls
Gabor skrev:2072179Dricker inte giftiga vätskor.
har du o´boy ??
Bikerbitch skrev:2100253Intressant vad många tjejer det tillkom i tråden för att det var en tjej som hade gjort något. Om en kille hade tyckt det varit coolt med dimljus hade nog inte lika många tjejer svarat...
Wunder skrev:2101687En av mina favoritsysselsättningar i trafiken är att hata mina medtrafikanter.
Jag brukar försöka vara så fördomsfull som möjligt utifrån den bil de kör.
Exempel:
"Jaha nu kommer Karl-Bertil 50 år här i sin feta jävla XC90! Troru din jävel att du har oändliga rättigheter i trafiken för att du hade råd med en sån bil din gubbjävel?! Inte behärskar du blinkers heller din sura jävla satans surjävla IDIOT!!! Du sitter säkert där i bilen och gnäller över bensinpriset din förbannade kuksugare?! MEN SÅ SKYLL DEJ SJÄLV DITT SATANS INTELLIGENSBEFRIADE FETARSLE SOM VALT EN SÅN BIL!!! GÅ Å DÖ FÖR FAN SÅ VI SLIPPER DITT JÄVLA GNÄLL!!! INGEN TYCKER OM DEJ ÄNDÅ!!!"
så kan det låta, typ...
spectre skrev:2101869
dimljusen
hängrövar
offentliga forum
oskyldiga människor
Den är:spectre skrev:2101869Jag hatar alla äckel som åker på vägen mellan Enköping och Strängnäs i 60-70 km/h, där det finns fartkameror och dom tiderna jag åker där så är det svårt att komma om pga mötande trafik. För er som inte vet så är det en fin landsväg där det är 90 km/h mestadels.
And here U are och petar upp statistiken ytterligareBikerbitch skrev:2100253Intressant vad många tjejer det tillkom i tråden för att det var en tjej som hade gjort något. Om en kille hade tyckt det varit coolt med dimljus hade nog inte lika många tjejer svarat...
Hahahhahahabad santa skrev:2064194själv vänder jag åker efter får den att stanna sliter ut föraren o spöar skiten ur han sen åker ja
Det brukar jag göra, man vill ju spara omkörningarna tills det blir lite spännande.Tjet skrev:2104540Jag stör mig folk som ligger bakom och trycker ett bra tag och sen kör om vid krön med skymd sikt, heldraget och möte. Fast det kanske är för att det ger lite extra spänning i vardagen.
KalleNorton skrev:2104564Det brukar jag göra, man vill ju spara omkörningarna tills det blir lite spännande.
Rikkard skrev:2104574Jag irriterar mig på fåglar som flyger på en, särskild nu med fågelinfluensan o allt.
Kia skrev:2069400Som det har längtats efter bilderna....
Se, njut och dregla gärna....
Sååå här häftig ser fronten ut på saaben med dimljusen på...
Å så en bild på mina fräcka fälgar....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |