Kia
Guest
2fast4hjo skrev:2068884Väntar fortfarande på bilden :corn
Absolut...
Ska försöka låna en digital kamera idag.. Så mina tokfräcka vinterfälgar kommer med...
2fast4hjo skrev:2068884Väntar fortfarande på bilden :corn
Jonathan skrev:2066055Jag stör mig på folk som inte kan sitta som folk i bilen när dom tjör.
Helst ska armen/axeln vara över huvudhöjd, samtidigt som det ser ut som om dom försöker lukta sin äckliga svett i armhålan.
Dessa människor är i min ålder och åker ofta überhäftiga turbo saabar, volvo 740 med extra allt, audi 100 med inslag av rost i skärmkanterna (eller det som är kvar av skärmarna) etc.
ÅK SOM FOLK IDIOTJÄVLAR!
seveneleven skrev:2064088Jag retar upp mig fruktansvärt mycket på hur folk beter sig i trafiken (helt i onödan och jag är farlig när jag blir arg och blablabla) men iaf.
Är det fler än jag som retar mig folk som:
Cyklar på övergångställen och tror dom har företräde och blir skitförbannade när man tutar på dom?
Går mot röd gubbe när det är grönt för cyklister och blir skitförbannade när man tutar på dom?
som kommer på motorvägspåfarter och vägrar anpassa farten för att gå ut bakom eller framför utan att jag behöver flytta mig? (kör tradare) och blir skitförbannade och blinkar med ljusen när dom måste tvärnita för att man själv inte tvärnitar så dom kan komma ut framför då jag inte kan byta fil för det är fullt med bilar där?
som inte kan blinka i rondeller?
som kör med dimljus och halvljus och blir skitförbannade när man bländar tillbaka med helljus?
som sitter och kör under fartgränsen utan att flytta på sig när man vill om och blir skitsura när man ligger skitnära och vill förbi? (står i nån paragraf att man ska: Inte onödigtvis hindra eller störa annan trafik.) Och kör man 75 på 90 väg i en modern bil så gör man ju just det! Kanske liten risk att nån på detta forum gör det men ändå..
Visst jag är långt ifrån perfekt , jag bryter regelbundet mot trafikregler och jag gör oxå misstag som retar upp folk. Men jag gör allt jag kan för att inte vara ivägen för nån annan.. det måste vara det enklaste sättet att inte reta upp folk?
ITZHAK skrev:Ge mig inga moralkakor om megafoner på motorcyklar för det skiter jag helt och hållet i.
Men på fyra (eller fler) hjul, så borde det bannlysas.
Min åsikt iaf.
Kia skrev:2069400Som det har längtats efter bilderna....
Se, njut och dregla gärna....
Sååå här häftig ser fronten ut på saaben med dimljusen på...
Å så en bild på mina fräcka fälgar....
Gabor skrev:2069418.....är du full på riktigt ??
Kia skrev:Å så en bild på mina fräcka fälgar....
2fast4hjo skrev:Bilder på ditt klarar jag mig utan men pojkarna blir säkert jätteglada
FeeBee skrev:2064122Hatar när folk byter till "min" fil en halv meter framför mig, helst utan att blinka.....
Uppskattar inte heller när nån ligger så nära bakom att jag börjar fundera på om de monterar av mitt drag. Händer sjukt ofta på motorväg där andra filen är helt tom, och oftast är det lastbilar som vägrar köra om utan tycket det är roligare att ligga så nära att de kan kika in genom min taklucka.
blizzer skrev:2069577hmmm.. vänta lastbilar som ligger dig i arslet å inte kör om på motorvägen?
ja det brukar jag råka ut för på motorvägen när jag kommer med scanian
idioter som ligger 89km/h på motorvägen .. ska jag då gå ut i vänster körfält och ligga där och blocker en mil tills jag kommit om vederbörande?
förstår om folk ligger under 90km/h i timmen på motorvägen när det är snöstorm eller regnväder modell tropikerna ju
hmm.. brukar träffa på såna stresspellar som dig som måste bromsa ner lite på motorvägen i 2 minuter när jag drar om en annan tradare...ITZHAK skrev:2066702Jag stör mig otroligt på lastbilar.
Långsamma, dryga jä*la fordon som sniglar sig fram på vägarna.
Om lastbilar tvunget ska få färdas på allmänna vägar så ska det vara omkörningsförbud för samtliga lastbilar.
Man blir ju så slut i huvudet på att ligga bakom en lastbil som tvunget måste köra om en annan. Vafan, titanernas kamp!
Drar upp grus och skit från vägrenen.
Allt detta för 33 slitna pallar som kunde gått med tåg och sedan interndistribuerats lokalt i varje stadsområde/kommun.
Rensa vägarna från lastbilar, ersätt med tåg och avveckla lastpallen.
Kuska runt med palljäklar fyllda med rea-kläder till lågprisaffärer.
Vad har hänt med svenska konsumenter som gör att vi måste ha sakerna "just in time"?
Trötta mig...
Till råga på allt, så finns det lastbilar som är sminkade som jäkla julgranar och modifierade för att låta "coolare".
Jag körde om en lastbil i somras som var motivlackad med "blue thunder" och hade ombyggt avgassystem för att låta så mycket som möjligt.
Det var nog det mest patetiska jag varit med om i hela mitt liv.
Jag skrattade så jag grät hela vägen hem.
Nog för att det är tillräckligt löjligt att köra fullflödessystem och sätta större diameter på sitt bilavgassystem, men på en lastbil?
Ge mig inga moralkakor om megafoner på motorcyklar för det skiter jag helt och hållet i.
Men på fyra (eller fler) hjul, så borde det bannlysas.
Min åsikt iaf.
ITZHAK skrev:Rensa vägarna från lastbilar, ersätt med tåg och avveckla lastpallen.
Kuska runt med palljäklar fyllda med rea-kläder till lågprisaffärer..
seveneleven skrev:det var det där med att inte onödigtvis hindra eller störa annan trafik va..
Kia skrev:2064175Kan tänkas att jag blinkar till om de har glömt Helljusen på men inte för att de har dimljusen på....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|