Kia
Guest
Blip skrev:2064130Den andelen människor är så försvinnande liten. Varför försvarar du ett felaktigt beteende?
Men varför måste alltid "vanligt" folk agera poliser i trafiken??
Blip skrev:2064130Den andelen människor är så försvinnande liten. Varför försvarar du ett felaktigt beteende?
För att uppmärksamma den personen på att dom är tända så hon/han kan stänga av dom. Vet man inte hur man stänger av dom så är det dags att lära sig det oxå.Kia skrev:2064127...nån stackare kanske faktiskt har glömt dem på... eller inte vet hur man stänger av dem...
Pallas Athena skrev:2064133För att påvisa just detta?
Har du gått och blivit politker? Dom brukar svara en fråga genom att ställa en fråga tillbaka om något helt annat.Kia skrev:2064142Men varför måste alltid "vanligt" folk agera poliser i trafiken??
Seriöst hur dum i huvudet är du? Om något bländer en så bländar man tillbaka så att dom ska bli uppmärksamma på just detta. Det gör varenda förare i hela världen förutom just du.Kia skrev:2064151Så om jag bländar dig får du blända mig???
Varför ska jag behöva göra det? Det är ju den bakom som gör fel..!seveneleven skrev:2064138En anledning kan var att du ligger i 88km/h och en lastbil har en hastighets begränsare som gör att den inte går fortarre än 89-91km/h. Så prova att öka farten 3km/h så ska du se att du åker i från dom..
HanneZ skrev:2064152Har du gått och blivit politker? Dom brukar svara en fråga genom att ställa en fråga tillbaka om något helt annat.
finns alltid hobby poliser se bara på lapplisor hahahaKia skrev:2064142Men varför måste alltid "vanligt" folk agera poliser i trafiken??
HanneZ skrev:2064152Har du gått och blivit politker? Dom brukar svara en fråga genom att ställa en fråga tillbaka om något helt annat.
Seriöst hur dum i huvudet är du? Om något bländer en så bländar man tillbaka så att dom ska bli uppmärksamma på just detta. Det gör varenda förare i hela världen förutom just du.
Kia skrev:2064151Så om jag bländar dig får du blända mig???
Kia skrev:2064095Varför måste man blinka med helljusen när man möter nån med dimljus och halvljus tända?? Jäkla låssaspoliser ute i trafiken som ska försöka lära andra hur man gör... Sköt dig själv och skit i andra... Finns yrkesfolk som sköter sånt...
Kia skrev:2064127Oki förklarar så här då...
Varför måste man nödvändigtvis ge tillbaka med samma jäkelskap då om man nu vet att de är otäcka och "bländar"??? De e kanske inte alla som åker runt som jag med dimljusen tända jämt bara för att de ser fränt ut.. nån stackare kanske faktiskt har glömt dem på... eller inte vet hur man stänger av dem... Varför blända en sån stackare med helljusen som är bra mycke mer bländande än ett par dimljus???
Pallas Athena skrev:2064164Inte då, men jag kan lite försynt påpeka "Hej, du bländar mig (och förmodligen andra trafikanter också). Vill du vara så vänlig och åtgärda det?"
varför göra det så länge di inte pekar åt helvete fel så är de inte direkt bländade bara ni noobs som inte vet hur man kör bilnewstead skrev:2064145För att uppmärksamma den personen på att dom är tända så hon/han kan stänga av dom. Vet man inte hur man stänger av dom så är det dags att lära sig det oxå.
mjukis skrev:2064169Nu lugnar vi upp oss lite.
Man blinkar inte med heljusen för att jävlas utan för att uppmärksamma den mötande bilisten att han har dimljus/helljus påslaget.
Brukar inte du blinka till med helljusen om du möter en bil som glömt sina på?
Antar att du gör det för att jävlas?
Stefan & Krister - Blända av till halvljus
Det råkar inte vara så att du kör bil topless?FeeBee skrev:2064122och oftast är det lastbilar som vägrar köra om utan tycket det är roligare att ligga så nära att de kan kika in genom min taklucka.
bad santa skrev:2064173varför göra det så länge di inte pekar åt helvete fel så är de inte direkt bländade bara ni noobs som inte vet hur man kör bil
Pallas Athena skrev:Mjukis är sexig!
Kia skrev:2064171Kan ta den förklaringen om dimljusen verkligen är bländande men det är ju vääääldigt få bilar som har bländande dimljus faktiskt...
mjukis skrev:2064183Vad heter du på lunarstorm?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|