Jag är yngre än du är. Snyggare och mer vältränad också.Du verkar vara en arg gammal gubbe
Jag är yngre än du är. Snyggare och mer vältränad också.Du verkar vara en arg gammal gubbe
Dom har inte råd att gasa bränslet är för dyrt, då gömmer dom sig i hoddien för att inte skämmas. ?Unga män i hoodie som tycker att huvan ska vara över huvudet när man kör bil... WTF!
Det försämrar både syn och hörsel. Och så kör de som kärringar (fast jag vet många kärringar som kör som en hel karl också ).
...eller har trådbundet headset och håller mackgreppet.Smörgås-telefonpratare.
Jag har varit förbannad på det tidigare i tråden, men kommer att fortsätta att vara irriterad på dom som slår på högtalar telefon och håller telefonen framför sig som en knäckemacka när dom pratar.
Jag är också irriterad på folk som pratar med mig i högtalartelefon, ja, det hörs i min ände, det klipper och låter jävligt.
Då brukar jag (om man hör att det är stökigt/mycket folk runt omkring den man pratar med) säga saker jättehögt som "Ditt klamydiatest är positivt"
Av profilbilden att döma tämligen opererad. Fusk!Jag är yngre än du är. Snyggare och mer vältränad också.
Håller med dig, huvjacka och keps är också en märklig trend som ger ett skumt intryck på mig iallafall.Unga män i hoodie som tycker att huvan ska vara över huvudet när man kör bil... WTF!
Det försämrar både syn och hörsel. Och så kör de som kärringar (fast jag vet många kärringar som kör som en hel karl också ).
Det är bara folk som itne vill bli integritetskränkta. Solglasögon och en covidmask på det så är man ju nästan hemma.Håller med dig, huvjacka och keps är också en märklig trend som ger ett skumt intryck på mig iallafall.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|