bensintank
3,5L
Sönderklippta kläder kommer jag aldrig begripa mig på, nötter.
Mina jeans är naturligt sönderskavda i greenen och den trenden härrör från daglig cykeltransport. Långa trådar hänger ner som får mig att se moderiktig ut.
Sönderklippta kläder kommer jag aldrig begripa mig på, nötter.
Tack för att ni båda håller er till svenska, alla som slänger in engelska ord både i tal och skrift gör mig förbannat irriterad skärp er !
Jag har börjat använda just utmaning eftersom en del på jobbet tickler jag är bitter och gnällig om jag säger problem...Användandet av ordet "absolut".
Det har gått inflation i skiten.
Värre ändå?
Att ordet "utmaningar" tagit över till den milda grad att ordet problem har exkluderats från vokabuläret.
Säger du problem så kan du lika gärna flytta tillbaka till 1998.
En lastbil som har blivit stulen för en av dina leverantörer med saker du behöver till din produktion?
1998 var det ett problem, nu är det en utmaning.
Värst av allt?
Att det faktiskt fungerar att arbeta hemifrån, rent tekniskt. Men socialt så dör jag inombords. Vissa behöver slänga lite käft och bubbla lite onödigheter ibland. Det är inte samma sak i Teams.
Jag har börjat använda just utmaning eftersom en del på jobbet tickler jag är bitter och gnällig om jag säger problem...
Skickat från min H8324 via Tapatalk
Man tröttnar på att kallas bitter när man inte håller mest om sakerDu låter alltså din omgivning kuva dig? Svenskt!
Ouick-shifter är väl en jävla trend, hur bråttom är det egentligen?
Kan man inte växla fort ska man inte åka hoj.
Jag har börjat använda just utmaning eftersom en del på jobbet tickler jag är bitter och gnällig om jag säger problem...
Skickat från min H8324 via Tapatalk
Det handlar om totala okunskaper kring allt som man kan slå upp i mobilen. När träffade du senast någon under 25 som ens kunde sitt eget telefonnummer utan att behöva slå upp det i mobiltelefonen?Yngres totala okunskaper i elementär geografi
GPS i mobilen löser allt
Nu håller jag mig långt från alla såna där, men det är ju någon av dom som gör reklam för återvunna mobiler på TV. Jävlars vilket spån Det är obegripligt både hur dom kan tjäna pengar och att någon vill följa dom. Är det någon slags masspsykos a la kejsarens nya kläder eller är det alla miljögifter som påverkar yngre hjärnor och gör dom dummare?Tycker det är förjävligt allmänt hur tjejer som på något vis lyckas livnära sig på att influera yngre tjejer att fortfarande pumpa upp läpparna och lära sig att twerka och fan vad allt det nu heter. Tydlig sexuell anspelning som ingen tioåring tjej har en aning om vilka kanaler på nätet det härstammar från. Föräldrar idag verkar inte förstå bättre heller vad deras små döttrar håller på med.
En annan fantastisk trend som jag läste om häromdagen är muskot nöt tävlingen på tiktok som säkerligen kommer leda till några dödsfall
TjeftenOK Boomer
Nu kommer jag nog garanterat klampa i klaveret. Men det här jävla ofoget att beklä sig med ansiktspäls! Som om Christer Glenning egentligen var en trendsetter av episka mått?!
Alltså jag fattar inte, kvinnor lägger ned en förmögenhet i allehanda skönhetsprodukter, smink mm i syfte att se yngre ut. Vad gör en del män, odlar taliban-gardin deluxe! Ja menar kolla bara på Kristian Luuk, tro fan att puddingen Carina Berg drog snabbare än en granat ifrån Bofors! Eller ta Alexander Bard och Bagge, rakade skallar och ett jävla skägg, ser ut som huvudet sitter upp och ned!
Visst fasiken finns det män som klär i skägg. Men för de flesta ser det bara förjävligt ut!
Nu kommer jag nog garanterat klampa i klaveret. Men det här jävla ofoget att beklä sig med ansiktspäls! Som om Christer Glenning egentligen var en trendsetter av episka mått?!
Alltså jag fattar inte, kvinnor lägger ned en förmögenhet i allehanda skönhetsprodukter, smink mm i syfte att se yngre ut. Vad gör en del män, odlar taliban-gardin deluxe! Ja menar kolla bara på Kristian Luuk, tro fan att puddingen Carina Berg drog snabbare än en granat ifrån Bofors! Eller ta Alexander Bard och Bagge, rakade skallar och ett jävla skägg, ser ut som huvudet sitter upp och ned!
Visst fasiken finns det män som klär i skägg. Men för de flesta ser det bara förjävligt ut!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|