Wheeliegirl skrev:Ja, hon köpte min hoj....och min gamla pojkvän oxå.....
Hur mycket kostade ditt ex?
Wheeliegirl skrev:Ja, hon köpte min hoj....och min gamla pojkvän oxå.....
Wheeliegirl skrev:Haha, vaddå då? Önskar du att du hade lagt ett bud?
Du skulle inte ha råd med honom iaf!
Han e ett riktigt kap! ;-)
SM 570 RR skrev:Tänkte om han ändå var till salu så kunde man ju lika gärna vara med o bjuda.
Pengar är inga problem.
Wheeliegirl skrev:Du är försent ute! Han e nog såld tror jag!
Men du kan ju alltid kolla!
Det beror förstås på vad du hade tänkt ha honom till! ;-)
Men jag kan varmt rekommendera honom till ev. köpare!
Supermoto skrev:Nåra uppdateringar hur det blir med Årsunda och Östhammar????
Årsunda kommer nog att köra 27/2 (Bara snö som fattas,få se om det som kom igår och idag ligger kvar)Supermoto skrev:Nåra uppdateringar hur det blir med Årsunda och Östhammar????
Alltså garanterat ingen körning nu till helgen den 20e??Folket skrev:Årsunda kommer nog att köra 27/2 (Bara snö som fattas,få se om det som kom igår och idag ligger kvar)
Östhammar blir nog inställd (Dåligt med is)
Hofors kör trol. 5/3 (Fattades bara snö)
Skutskär 26/2 ?? (För lite is just nu.)
tycon1 skrev:En fråga..hur mycket spinner era maskiner med finndubb?
Anledningen till att jag undrar är att jag har det på min 125a, och får inte ner någon kraft i isen! Spinner förfullt oavsett däcktryck (testade med nästan ingen luft alls, och med mycket luft) Det var även så att en del dubb i mitten böjde sig..och dom knipsade jag av med en tång! Kan det bero på för låg vikt? Jag väger 65
Ebbe skrev:Att dubben böjt sig beror på att du kört på sten eller grus mm, dvs inte bara is. Finndubb ska bara rulla på is och fraktas varsamt till å från denna.
Lufttrycket ska ligga runt 0,5-0,8 för finndubb. Dubbla däckslås i bakhjulet rekommenderas för effektstarka hojar, fram behövs inget alls.
Hulkster skrev:Däcklås fram rekommenderas också då man nästan bara använder frambroms.
(Bromsas ner från ca: 170-180 km/h, så tror jag nog att framdäcket kanske snurrar lite på fälgen om du inte har däcklås.)
Ebbe skrev:Att dubben böjt sig beror på att du kört på sten eller grus mm, dvs inte bara is. Finndubb ska bara rulla på is och fraktas varsamt till å från denna.
Lufttrycket ska ligga runt 0,5-0,8 för finndubb. Dubbla däckslås i bakhjulet rekommenderas för effektstarka hojar, fram behövs inget alls.
tycon1 skrev:Har inte kört på någon sten eller grus! bor 50m från sjön jag kör vid...och jag har endast rullat på en liten stig dit! (bark, trä och lite skit) men aldrig spunnit någonting! Men det spinner rätt rejält även rakt fram..borde det göra det?
tycon1 skrev:Har inte kört på någon sten eller grus! bor 50m från sjön jag kör vid...och jag har endast rullat på en liten stig dit! (bark, trä och lite skit) men aldrig spunnit någonting! Men det spinner rätt rejält även rakt fram..borde det göra det?
2FST4U skrev:Kanske vänt däcket åt fel håll? Däcket skall ligga tvärtemot vad pilen på däcket visar.
Tror du jag är helt bakom eller?rejser skrev:har du verkligen finndubb på?
ett fräsch sånt däck lär inte spinna alls på en 125.
slirar kopplingen kanske?
tycon1 skrev:Hoppsan...där sa du något!
Tror du jag är helt bakom eller?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|