CBX1000
Ny medlem
Bilder tackTittade in i depån idag. Full fart på mekanikerna som pysslade med hojen inför morgondagens race
/ Richard
Bilder tackTittade in i depån idag. Full fart på mekanikerna som pysslade med hojen inför morgondagens race
/ Richard
Tack för alla era gratulationer! Ni ska veta att det verkligen värmer gott i bröstet
Efter en träningsvecka där jag p.g.a. diverse yttre faktorer inte riktigt fick fram det jag visste att jag hade möjlighet att prestera iform av varvtider, så föll äntligen alla bitar på plats i racet.
Bäst när det gällde, helt enkelt!
12:e platsen var en stor fjäder i hatten för mig och teamet men det viktigaste för framtiden var ändå varviden på 116, 2 MPH som borde innebära att en TT-start till våren kan vara inom räckhåll.
Hinner inte skriva mer nu men återkommer med en utförligare racerapport när tid ges efter hemkomst till Sverige. Ville bara titta in och säga hej!
På återhörande!
/Björn
P.S. Kunde inte undgå att se att den här tråden nyss passerat 200 000 visningar sedan jag startade den för ganska precis 2 år sedan.
Coolt, eller hur?
Såg nu att längst ned på ovanståemde inlägg fanns en länk till Björns Facebook-beställningssida. Så nu ska jag värma mig med en hoodie, trots att den är färgsatt med AIK-färger. Och sålunda bidra litet blygsamt till nästa års TT-satsning
Det är ljudet, farten miljön allt runt omkring som gör att ett besök på önHelt underbart att få se racet live.
Björn körde fantastiskt fint och snabbt gick det
Såg nu att längst ned på ovanståemde inlägg fanns en länk till Björns Facebook-beställningssida. Så nu ska jag värma mig med en hoodie, trots att den är färgsatt med AIK-färger. Och sålunda bidra litet blygsamt till nästa års TT-satsning
Påminner mig om något jag hörde då jag bodde i Stockholm. "Kolla grabbar! Dom plankar UT från Stadion! Det måste vara Djurgår'n som lirar!"Vem är AIK?
Hoodien har BG-färger och den är riktigt skön.
116.361 räckte ju för Mats Nilsson i MGP 2007. Året därpå körde han TT! Så Björns bästa snittfart på ett varv 116.226 borde räcka för en TT-start nästa år! Skillnaden är att Mats fart är hela racet medan Björns fart för hela racet var 113.388 mph. (Om man tittar i ett lexikon så förkortas hastighet på engelska m.p.h.)Tack för alla era gratulationer! Ni ska veta att det verkligen värmer gott i bröstet
Efter en träningsvecka där jag p.g.a. diverse yttre faktorer inte riktigt fick fram det jag visste att jag hade möjlighet att prestera iform av varvtider, så föll äntligen alla bitar på plats i racet.
Bäst när det gällde, helt enkelt!
12:e platsen var en stor fjäder i hatten för mig och teamet men det viktigaste för framtiden var ändå varviden på 116,2 MPH som borde innebära att en TT-start till våren kan vara inom räckhåll.
Hinner inte skriva mer nu men återkommer med en utförligare racerapport när tid ges efter hemkomst till Sverige. Ville bara titta in och säga hej!
På återhörande!
/Björn
P.S. Kunde inte undgå att se att den här tråden nyss passerat 200 000 visningar sedan jag startade den för ganska precis 2 år sedan.
Coolt, eller hur?
AM-spelarenhttp://www.manxradio.com/
och klicka på länken för TT uppe till vänster.
var lyssnar jag?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |