Isle of man TT 2009

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Allvarligt, HUR DJÄVLA SVÅRT KAN DET VARA????

Läser på highsider att Mats hoj ger tankslappers i hög fart. So what!! FIXA DET för tusan! Hur svårt kan det vara? Varenda 1000-kubikare gör 290 km/h rätt ur lådan och går rakt som en smörkniv i de farterna utan konstigheter. Hur svårt kan det vara att fixa till en hoj som går rakt? Och att inte ha det KLART när man kommer till banan? Amatörmässigt! Tom JAG skulle sett till att sådant funkade!

DESSUTOM, att inte få träna på Supersporthojen, för "att man inte vill slita på racemotorn"!!!! Jag tror jag ruttnar! Är det rookie-VM eller? "Ian Lougher har reservmotorn i sin hoj så jag får inte köra"

Vad är det här för trams?:va

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Boka en sistaminuten resa och kom över då! Dagens TT race blev inställt på grund av dåligt väder, så även Rossis varv som egentligen skulle köras idag.

Måndag klockan 11 går första racet, Dainese Superbike TT.

Fan vilken megastjärna Mats är här, det går inte att gå i 30 sekunder med han i depån utan att det är någon som ska ha autograf eller bara prata med han. Coolt också att han ensam pryder omslaget på "The Official TT Race Guide 2009":tummenupp

Redan första kvällen blev en rejält minnesvärd med strapatser på banan och sedan ett varv runt hela TT-slingan i bil med Mats bakom ratten. En upplevelse utöver det vanliga! "Här håller man stumt och siktar på skorstenen där borta":banana

Ikväll blir det några sköna Guinness:kär Och självklart snack om hur jävla snabb man själv minsann hade vart om man bara hade en cykel:crash

Life is life, så se till att komma över till ön, det formligen sväller över av motorcyklar här. Så jäkla kul också att det är många som till och med går ut och dansar i sina skinnställ:D So do it!

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Boka en sistaminuten resa och kom över då! Dagens TT race blev inställt på grund av dåligt väder, så även Rossis varv som egentligen skulle köras idag.

Måndag klockan 11 går första racet, Dainese Superbike TT.

Fan vilken megastjärna Mats är här, det går inte att gå i 30 sekunder med han i depån utan att det är någon som ska ha autograf eller bara prata med han. Coolt också att han ensam pryder omslaget på "The Official TT Race Guide 2009":tummenupp

Schysst rapportering på Highsider. Fortsätt då! :tummenupp

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
hur funkar det? får bara "this programme is currently not available on ITV" :va

Funkade fin fint igår kväll men inte nu verkar det som...kanske inget att visa idag då vädret varit dåligt.

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
gary-johnson-airbourne.jpg

Tufft kort från MCN av Stephen Davison...fast det skall visst vara Keith Amor som flyger och inte Gary Johnson som tidningen skriver.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Allvarligt, HUR DJÄVLA SVÅRT KAN DET VARA????

Läser på highsider att Mats hoj ger tankslappers i hög fart. So what!! FIXA DET för tusan! Hur svårt kan det vara? Varenda 1000-kubikare gör 290 km/h rätt ur lådan och går rakt som en smörkniv i de farterna utan konstigheter. Hur svårt kan det vara att fixa till en hoj som går rakt? Och att inte ha det KLART när man kommer till banan? Amatörmässigt! Tom JAG skulle sett till att sådant funkade!

DESSUTOM, att inte få träna på Supersporthojen, för "att man inte vill slita på racemotorn"!!!! Jag tror jag ruttnar! Är det rookie-VM eller? "Ian Lougher har reservmotorn i sin hoj så jag får inte köra"

Vad är det här för trams?:va

Faktiskt....

Med tanke på vad spektaklet för övrigt kostar kan det inte vara omöjligt att fixa fram en extra motor. Att köra hela träningen och racet på samma motor är redan från början en tveksam idé med tanke på hur hårt supersportmaskinerna piskas...

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Det vore så fränt att se..
Nästa år, FAAN.

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Faktiskt....

Med tanke på vad spektaklet för övrigt kostar kan det inte vara omöjligt att fixa fram en extra motor. Att köra hela träningen och racet på samma motor är redan från början en tveksam idé med tanke på hur hårt supersportmaskinerna piskas...

Ecksackt! Och att dessutom inte kunna fixa till en hoj som kan gå rakt fram i 300 utan att kasta av föraren.... Jag säger som jag gör till mina elever när de inte kan fixa elementära saker som att ha med penna och rätt bok till lektionerna:
Slappt och dåligt!:hördu:fakta:smasha

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ecksackt! Och att dessutom inte kunna fixa till en hoj som kan gå rakt fram i 300 utan att kasta av föraren.... Jag säger som jag gör till mina elever när de inte kan fixa elementära saker som att ha med penna och rätt bok till lektionerna:
Slappt och dåligt!:hördu:fakta:smasha
Oj vilka hårda ord :yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM