Kan ingen komma med nåt bra exempel på nån som började som 30-åring istället
Jeremy McWilliams gjorde sin rrr-debut förra året på Sunflower som 47-åring. Vann ett race och trea ett race om jag minns rätt. Nästa race för honnom blir NW200 19 maj.
Kan man inte åka ditt som gatåkare å får köra några varv?
Ser ju sjukt sköjigt ut!
Han har väl kört RR ett litet tag på skaplig nivå innan det också va?
men häftigast vore ändå att kunna säga att man att tävlat i det "ballsigaste" racet som finns.
Hela tråden är väl ett enda långt bevis för att folk inte förstår vad IoM TT är. Ingen skulle komma på tanken att fråga om det är enkelt att komma med i Tre Kronor efter att ha sett ett par matcher på TV och spelat match på den lokala sjön med kompisarna.Själv skulle jag vilja ställa upp i friidrotts-VM.
Hela tråden är väl ett enda långt bevis för att folk inte förstår vad IoM TT är. Ingen skulle komma på tanken att fråga om det är enkelt att komma med i Tre Kronor efter att ha sett ett par matcher på TV och spelat match på den lokala sjön med kompisarna.
Hela tråden är väl ett enda långt bevis för att folk inte förstår vad IoM TT är. Ingen skulle komma på tanken att fråga om det är enkelt att komma med i Tre Kronor efter att ha sett ett par matcher på TV och spelat match på den lokala sjön med kompisarna.
Kan man inte åka ditt som gatåkare å får köra några varv?
Ser ju sjukt sköjigt ut!
Mad sunday kallas det för....
Jo.... efter bekännelsen "Jag har ingen banerfarenhet över huvudtaget" så verkar det som att killen inte ens spelat match på den lokala sjön...
SAMTIDIGT startar alla senare världsmästares drömmar med en bild på näthinnan där man ser sig själv PÅ PALLEN!!!!!!!!!!!!!!!. Så, lycka till! Men kör inte ihjäl dig!
Ha ha ha... Så sant!
För att återknyta till trådens ämne "köra IOMTT som amatör" så säger jag som dom flesta andra. Glöm det! Det går helt enkelt inte...
Perras liknelse med Tre Kronor är rätt bra. Jag skulle även vilja lägga till den lilla twisten att om du tar ett snedskär i VM-finalen så hamnar du på ändan på isen. Tar du ett "snedskär" på IOM så är du med allra största säkethet död...
...
Med alla saker jag lyckats med så har jag alltid försökt skaffa mig en uppfattning om slutmålet FÖRST, för annars kan man ju omöjligt planera för det, och då förblir det en dröm.
...
Om du har möjlighet att åka över och kolla på Manx GP i år så kan jag se till att våra 2 förare som ska köra där i år för Nordgren Racing kan ta hand om dig med att besvara frågor om hur dom gör/gjort för att komma dit. Den ena föraren körde där förra året med och den andre är ny på banan för i år. Alternativt finns det andra närmre race att komma och fråga dom på.
Jag är inget stort fan av jantelagen.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |