krokodilen73
Ny medlem
Fick du upp den eller? Hur gick det med dig?
Mvh Christer
Mvh Christer
Fick upp hojen idag från sina 10 meters djup. Tur att man känner snälla fältarbetsdykare haha! Han hade inget emot att gå ner i vatten på -3 grader =) Tror inte att den har tagit så mycket skada av sitt bad dock. Började med att spola av hela skiten med sötvatten och montera av all plast osv o sen cylindern. Ska ta av motorn imorron och ta isär för att inspektera ytterligare samt byta lager o packboxar. Detta ska också göras i hjulen och i svinglänkaget.
Men någon yttre skada har den inte fått så när som på ett förlorat gummihandtag som nog ligger kvar nere i dyn och sprucken nummerplåt.
Sadeln är dock heeeeelt vattenfylld, skummet har ju sugit åt sig flera kubik! Nån som vet hur man snabbt o enkelt kan få en sadel torr?
Jag själv klarade mig finfint, jag lyckades hoppa av bågen innan den sjönk ner =)
Vart hände detta?
Välkommen upp till Fengersfors att åka med oss någon helg om ni har lust!
Mvh Christer
Tja nu är det ju + men 20-25cm beroende på sjö och ställe man borrar. Vi är en bra dag ca 10 man som åker alltid 4-6st så det är minst sagt skitkul. Isåkat har blivit som en smitta på byn.
0705-823237
Mvh Christer
Jepp blir nog åka av imorgon runt 11-12 tiden tänker jag, vi blir nog ca 5-6 st.
Leta upp Knarrbysjön på Eniro vi är vid badplatsen ungefär.
Mvh Christer
ja är också åksugen tråkit med + grader . Strömberg vad har du för däck på fälgarna?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|