krokodilen73
Ny medlem
Se där ja denna tråden rullar ju på riktigt bra!! Är det ingen som kör norrut har alla frusit ihjäl kanske??
/Christer
/Christer
http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?ShowSatellite=false&SearchType=4
Mälarhöjden. Funkar inte länken så sök på klubbensborg på hitta.se
Vi plogar ingen bana utan vi sticker bara ut och kör så långt vi vågar.
Vi har dock inte kört något i år.
Är det plogat på hacksjön? Ligger isen? När ska det åkas? Sign me up!
ok, är det säkert att åka där då? känns som ett ställe där en del åker skridskor?
åkas!
Jo det är väl en del skridskoåkare där men mest folk på längdskidor.
Men man kan med god marginal köra förbi dem med 100 meters marginal så de flesta brukar bara stanna och kolla och se glada ut.
Säg till om du hör något om Hacksjön så kör vi!
20cm på knarrbyn idag!Hoppas snön håller sig borta nu bara.Finndubben är på!!
Najs! Är det bara att dra dit och köra eller det är bara på helgdagar?Uppdaterar mitt förra inlägg med följande:
Det ÄR plogat på Hjälmsjön i Örkeljunga (nordvästra skåne) imorogn kl 11-14 cirka
gissar att det kostar en 100-lapp, mend et kan det va värt, jag var kl 21 i kvälls o kollade litte. Det var plogat då med. Men ingen som kört.
100 kr betalar man gärna för en nyplogad bana.Uppdaterar mitt förra inlägg med följande:
Det ÄR plogat på Hjälmsjön i Örkeljunga (nordvästra skåne) imorogn kl 11-14 cirka
gissar att det kostar en 100-lapp, mend et kan det va värt, jag var kl 21 i kvälls o kollade litte. Det var plogat då med. Men ingen som kört.
tjenare alla istomtar! tänkte höra hur jag ska fixa dubbdäck till min husberg 650? finns det dubbdäck till motardfälgarna eller måste man köpa andra fälgar??
tjenare alla istomtar! tänkte höra hur jag ska fixa dubbdäck till min husberg 650? finns det dubbdäck till motardfälgarna eller måste man köpa andra fälgar??
Najs! Är det bara att dra dit och köra eller det är bara på helgdagar?
Vet någon hur det ser ut på andra sjöar i skåne? Typ Krankesjön/Vombsjön?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|