magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Mozzberg, du påminner lite om Ralf Gyllenhammar i Mustasch på den bilden![]()
Ralf Gyllenhammar???
Mozzberg, du påminner lite om Ralf Gyllenhammar i Mustasch på den bilden![]()
Ralf Gyllenhammar???Hmmm, vilken klass kör han i?
En blivande klassikertråd!
Mossberg, du är en hjälte på så många plan. Dina inlägg resulterar alltid i ett leende
Man blir på gott humör, och så jäkla ÅKSUGEN!!!
/Lasse
Tack för det officiella erkännandet Mozz!
Det har ju krävts en hel del stödjande coaching under våren för att få dig att våga att ta steget fullt ut. Inte minst över SMS så sent som i lördags kväll efter kvalet som du helt sanningsenligt återger i ditt översta inlägg. När jag nu för första gången ser bildbevis (komplett med fightingface och allt) på att du inte heller i polisongodlandet sparat på krutet får jag anstränga mig för att hålla tillbaka en liten tår i ögonvrån. Återigen har du bevisat att du verklligen är en "true racer" som, trots egna tvivel och bitvis växlande vankelmodighet, inte skyr några som helst medel om du får nys om en möjlighet att kapa en varvtid. Jag är stolt över att vara din kompis...
Glöm bara inte bort att grejen med sideburns är att kraften ackumuleras ju längre du bär dem, men den frigöras först när den som bäst behövs. Där har du förklaringen till att ditt personbästa inte kom på kvalet utan först på tävlingen.
/Björn (senior sideburns advisor)![]()
Generalmisstag #1
Du kan inte kombinera dem med annan ansiktsbehåring, de kräver sin egen plats och vill inte misstas för allmän skäggväxt. Fattar du väl...?
Mozz, visa inte det klippet för mindre barn, du kommer att skrämma skiten ur dem!!!En helt korrekt beskrivning här ovan. På bilden av TS ser jag inga polisonger, däremot början på ett skapligt helskägg!
Polisonger = http://hn.se/sport/1.3991284-magnus-mossberg-har-kort-i-48-ar
Ber så mycket om ursäkt om jag förolämpat någon, jag är ju ny på det här med racing och måste ha slumrat till under licenskursen just när detta avhandlades.
Jag har rakat bort allt för att inte riskera att befintlig päls besmittats av skägg/mustaschens långsamhet, nu har jag till 25/7 på mig att odla något bra.
Tror jag behöver kapa ungefär 7sek på varvet, hur ska jag odla för bästa resultat???
Mozz, visa inte det klippet för mindre barn, du kommer att skrämma skiten ur dem!!!![]()
Det togs inte upp alls på licenskursenNu sitter jag här med ett rejält helskägg! Inte konstigt att jag är så långsam
![]()
Ber så mycket om ursäkt om jag förolämpat någon, jag är ju ny på det här med racing och måste ha slumrat till under licenskursen just när detta avhandlades.
Jag har rakat bort allt för att inte riskera att befintlig päls besmittats av skägg/mustaschens långsamhet, nu har jag till 25/7 på mig att odla något bra.
Tror jag behöver kapa ungefär 7sek på varvet, hur ska jag odla för bästa resultat???
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |