K
Nu är det testat och bevisat!
Satte nytt personbästa med nästan 3 sek på kvalet och VANN racet tack vare mina nya buskiga burns!
Här borde det vara en bild men forumet funkar inte så bra. Mozz kan nog dock intyga att dom var både buskiga och oklädsamma som fan.
Jag har även formulerat en teori om varför pollisarna funkar, den går ut på att man kör fortare om man är sexuellt frustrerad. Jag lovar att liggfrekvensen aldrig varit så låg som sen jag började odla dessa.
Menar du att du vann A2-finalen? Den klass som du var ende föraren i? Grattis! Grattis som f*n!
Skämt åsido så skrämde du upp den stackars Scarvern till hastigheter som jag inte trodde var möjliga. Dessutom hann du få ner hastigheten i tid inför varje kurva. Mycket imponerande! Jag blev så paff så jag kom mig inte ens för att försöka ta rygg på dig.
Jag kan faktiskt också intyga att dina sajdbööörns var så imponerande att du borde kunna ge dig på Manx GP som nästa projekt. Vad gäller din :ligga?-frekvens kan jag inte intga någonting...
Om det som krävs för att jag skall bli snabb är rejäla buskar på kinderna får jag börja odla och gödsla med Regain eller annat olämpligt medel som gynnar hårväxt...