Det är nog mer för att övertyga förståsigpåarna, de som "vet" vem som var den värdiga vinnaren.Det verkar som om Hayden måste övertyga sig själv om vem som vann.
Tror du det funkar? Hayden vann men han är inte bäst.2760088Det är nog mer för att övertyga förståsigpåarna, de som "vet" vem som var den värdiga vinnaren.
Hayden vann men han är inte bäst.
Det verkar som om Hayden måste övertyga sig själv om vem som vann.
Både och.2760101hmpfr! Talar vi igenom tiderna, eller 2006?
Det får väl bli till 2008 det.2760109Jag som hade hoppats att han skulle ha "Trick Daddy" skrivet där!!
För mig blir det lite väl mycket attention whore för mig, "Titta på MIG! Jag vann faktsikt!" ungefär. Men det är väl bara min svenska avundsjuka.2760111Kaxigt coolt av Nicky och likt att det körs guldcyklar här hemma är såklart Nickys firande helt ok för mig
Både och.
Det är nog mer för att övertyga förståsigpåarna, de som "vet" vem som var den värdiga vinnaren.
För mig blir det lite väl mycket attention whore för mig, "Titta på MIG! Jag vann faktsikt!" ungefär. Men det är väl bara min svenska avundsjuka.
Jag håller med där, jag avskyr den mentaliteten.
"Det finns bara en sak som är värre än en dålig förlorare och det är en dålig vinnare..."
Kaxigt coolt av Nicky och likt att det körs guldcyklar här hemma är såklart Nickys firande helt ok för mig
Känns defensivt, som att han måste förklara något för någon. En rätt konstig sak att skriva på röven faktiskt.
Hayden vann men han är inte bäst.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |