Det e tur att Yamaha finns o dessutom kan klä sina fans riktigt nice![]()
Kan du ge dig på!
Här finns en hel del fin-fina grejer!
http://www.yamahashop.se/innhold.jsp?id=3&under=251&aar=0
Det e tur att Yamaha finns o dessutom kan klä sina fans riktigt nice![]()
Det märks att du kan lika lite om roadracing som många av oss andra.Han tog sina chanser, tog de poäng han behövde. Enligt det system som finns så var han faktiskt bäst.
Sluta skriv om "den svenska avundsjukan" - det är en av de mest osanna och luggslitna klychor man kan tänka sig.För mig blir det lite väl mycket attention whore för mig, "Titta på MIG! Jag vann faktsikt!" ungefär. Men det är väl bara min svenska avundsjuka.![]()
Väldigt OT men jag tycker den stämmer rätt bra på de flesta svenskar, iaf om man jämför med tex jänkarna och vad de tycker om folk som är framgångsrika.Sluta skriv om "den svenska avundsjukan" - det är en av de mest osanna och luggslitna klychor man kan tänka sig.
Ser du mig i en sådan t-shirt så får du slå mig.2761736Det e tur att Yamaha finns o dessutom kan klä sina fans riktigt nice![]()
Fanns ju en anledning till minSluta skriv om "den svenska avundsjukan" - det är en av de mest osanna och luggslitna klychor man kan tänka sig.
Jag tycker det är kul att Trick Daddy har den USA-vulgära texten på sitt arsle. Den kommer göra honom mer dråplig än han nu inser när säsongen 2007 har rullat igång och han sällan kommer befinna sig på plats 1 varken i fältet, på podiet eller i sammandraget. En förare med en gapig dekal om att han är "No 1" blir ofrivilligt men välförtjänt underhållande när han befinner sig på någon annan plats.
Ser du mig i en sådan t-shirt så får du slå mig.
Dessutom handlar denna tråd om osmakliga Haydenprylar. Håll dig on topic, tack.![]()
Har jag skrivit att jag inte tror att Hayden vill vinna titeln en gång till?Angående Doohans uttalande så vill Hayden självklart också vinna en gång till bara för att visa vart skåpet ska stå. Tror inte KR Jr är speciellt nöjd med att han bara vann en gång.
Hayden beter sig som Gud själv efter att ha blivit mästare med två racevinster.
Sluta häda, det finns inga andra gudar. Vare sig verkliga eller overkligaKommentarer igentligen överflödiga! För den verkliga guden är vad jag förstått Max o där finns det gott om självdistanser till sin egna person![]()
Kommentarer igentligen överflödiga! För den verkliga guden är vad jag förstått Max o där finns det gott om självdistans till den egna personen![]()
Jag kan helt ärligt säga att det hade varit lika osmakligt oavsett vem som hade haft det. Rossi har ju dock inte behövt påpeka vem som vunnit när han tagit sina titlar.2762009Hahaha den satt som en smäck!
Det roliga i denna diskutionen är att om Rossi haft samma på sitt ställ förra året så hade det var så jävla coolt, stöddigt och macho..
The Roman Emperor, Capirex och The Doctor är inte lindrigare uttryck för hybris än Haydens syftning på vem som är No 1. Men den som är No 1 och har behov av att påminna sin omgivning om detta på det högljudda och osofistikerade sätt som Hayden gör framstår ju i själva verket som ytterst osäker.Kommentarer igentligen överflödiga! För den verkliga guden är vad jag förstått Max o där finns det gott om självdistans till den egna personen![]()
Att en text på skinnstället kan få dig att gå i gång så är minst sagt lustigtMen den som är No 1 och har behov av att påminna sin omgivning om detta på det högljudda och osofistikerade sätt som Hayden gör framstår ju i själva verket som ytterst osäker.
påminna sin omgivning om detta på det högljudda och osofistikerade sätt som Hayden gör framstår ju i själva verket som ytterst osäker.
Fast du, det där är verkligen osofistikerat. Frågetecknet på det felvända kortet, är det verkligen nödvändigt för någons förståelse? Han kanske utgår från att hans fans är lite trögfattade, vad vet jagNicky bjuder här stort på sig under Valencia helgen o motogp finalen -06 det måste oxå varit osofistikerat o högljudt av honom. Tycker verkligen att du sätter ribban väldigt väldigt lågt vad som e högljud och osofistikerat så fort d gäller Nicky. Jag e såklart inte förvånad![]()
Kort, tärningar, döskallar och sånt är öht ganska osofistikerade symboler. Det tycker jag som är jefligt sofistikerad![]()
Hahaha den satt som en smäck!
Det roliga i denna diskutionen är att om Rossi haft samma på sitt ställ förra året så hade det var så jävla coolt, stöddigt och macho..
jomenvisst!
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |