Bl@ck
Medlem
Jag är på till helgen, bara bestämma någon dag
Jag är på till helgen, bara bestämma någon dag
säg bara till så får ni med en från kallhäll också!
Självklart !!
Annars har du ju alltid mig att åka med åka i helgen eller?
härligt!
I Skälby håller vi hastighetsbegränsningen. Och inget körande på bakhjulet! Ok? Tänk på att jag har en 6 månaders bäbis hemma.
Vill ni busköra så rekomenderar jag Bogesundsvägen alternativt Slingerbulten. Där är det fri fart.
I Skälby håller vi hastighetsbegränsningen. Och inget körande på bakhjulet! Ok? Tänk på att jag har en 6 månaders bäbis hemma.
Vill ni busköra så rekomenderar jag Bogesundsvägen alternativt Slingerbulten. Där är det fri fart.
Tjenare!
Jag övningskörde med min rd 125 på vägarna i västerort för ca 15 år sen, spenderade somrarna i Hässelbystrand. Om ni ser en liten skäggig gubbe på en svart intruder800 så är det farsan, hälsa på honom så blir han glad! Han jobbar på skälbyskolan..
mvh/ Henrik
Jag är där nästan dagligen eftersom min bonusdotter går där (sonen börjar deras förskoledel snart) så jag ska hälsa från Henrik. Är han lärare eller nåt annat på skolan?
ja men, apropå vadå egentligen Kul att du slängde in en lite kommentar sådär! Inte ska vi väl sätta Järfälla pa kartan pga buskörning, har vi ju lunda till!! Över o tracka pa grannkomunen!
jag gjorde nog det redan för 20+år sedan när man tyckte man var kung på åka bakhjul på nån av mina crossar runt barkarby/skälby...
åååå vilka minnen som blossade upp.......
skall nog fixa en turbohoj å dundra runt i skälby för jävlas med roller
Jag är där nästan dagligen eftersom min bonusdotter går där (sonen börjar deras förskoledel snart) så jag ska hälsa från Henrik. Är han lärare eller nåt annat på skolan?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|