Järfälla/Skälby

CrazyJoe

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2008
Hoj
GSXR 750 -98 KTM SX250 -03
Jag är sugen på att ut och åka, tänkte väl dra ut en sväng..
Brukar köra stäket ut emot bålsta.

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Triumph Daytona 675
Körning

Ja vi kan väl höras under EM Hoppas vi kan bli fler alltid trevligt !

är väl hemma i spånga runt 1700 tiden ! Dra iväg ett PM till mej så kan vi bestämma hur vi sluter upp !

:tummenupp :yoparty

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
JA, ställde mig samma fråga om var alla tagit vägen för nån da sen! :confused:

Det ska ju bli fint väder hela veckan! Vi skulle alla kanske kunna träffas på Rosenhills café? Tänkte eventuellt åka dit direkt efter jobbet på fre! :tummenupp

sailor79

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2007
Hoj
Honda CB600F Hornet 2007
Hej på er,
Tänkte bara flika in att jag far runt i området järfälla/kungsängen/stäket och ibland runt uppsala, jag bor i Bålsta. Kanske kan man hänga med er på en sväng någon gång!?
Jag är en glad nybörjare som åker en Hornet 600 från 2007 så tempot är inte så högt. Vad håller ni för tempo?
Ha det!
/E

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Triumph Daytona 675
Körniing

Klart du ska med men vi har inte bestämt Tid\Plats\ eller rutt än ! Vi har slutit upp vid Majas i vällingby tidigare men jag är öppen för förslag var vi ska träffas

Förslag på Tid och Plats önskas !!!!:tummenupp

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Hej på er,
Tänkte bara flika in att jag far runt i området järfälla/kungsängen/stäket och ibland runt uppsala, jag bor i Bålsta. Kanske kan man hänga med er på en sväng någon gång!?
Jag är en glad nybörjare som åker en Hornet 600 från 2007 så tempot är inte så högt. Vad håller ni för tempo?
Ha det!
/E

Tjenare du! Kul att du hittade hit :tummenupp Vi har inte haft någon direkt ordentlig körning då vädret alltid varit emot oss här i trakterna :gnissla Dock har vi hunnit me en träff o träffats på lite olika platser! Du får gärna följa me o åka lite när tillfället dyker upp! Just nu försöker vi hitta ett gäng som skulle va intresserade av o åka lite! Själv kan jag inte idag som folk ovan disskuterat men ev på fre!

Tänkte föreslå bulten imorrn men värt att se om folk kan innan man bestämmer nått!

Klart du ska med men vi har inte bestämt Tid\Plats\ eller rutt än ! Vi har slutit upp vid Majas i vällingby tidigare men jag är öppen för förslag var vi ska träffas

Förslag på Tid och Plats önskas !!!!:tummenupp

Såg ditt PM först nu!! Det är så att jag är mobillös på jobbet och har tyvärr bokat upp mig me icke-hojåkandepolare!! Dock föreslår jag imorrn vid Rosenhills Café?!?! Säg runt 17.45 för nå rundor på bulten o skitsnack? :tuttar

Last edited:

sailor79

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2007
Hoj
Honda CB600F Hornet 2007
Hej igen,
Ikväll kan jag tyvärr inte och dessvärre inte imorgon heller. Om jobbetplanera skulle ändras så försöker jag dyka upp. jag håller koll här i forumet om tid/plats i så fall.
ha det!
/E

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Triumph Daytona 675
solen

Nä synd att de var så dålig uppslutning :( Jag drar en repa själv....Spånga\Vällingby Hässelby å Kungsholmen

Bay:tummenupp

Slappskinnet

Medlem
Gick med
19 Aug 2008
Hoj
Hojlös för tillfället
Det vore trist om allting bara dog ut nu men folk kanske lagt ner för i år.
Kul om tråden höll i sig nästa säsong också.

Om det blir bra väder i helgen skulle man inte kunna dra en repa på lördag eller söndag?

kimp

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2008
Hoj
Bandit 600
Jag hänger med på lördag om det är någorlunda väder, 13.00 vid majas el kanske stäket mcdonalds?

Freelancer

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2005
Hoj
suzuki sv650s
Än så länge har jag varken hoj eller A-kort. Men jag hänger gärna på om det hittas på nåt annat utöver gruppkörningar, kul att träffa folk som bor i närheten - som jag sen kan få hjälp av med övningskörning när det blir dags för det :yoparty

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Jag hänger med på lördag om det är någorlunda väder, 13.00 vid majas el kanske stäket mcdonalds?

Entligen fick du upp aktiviteten i tråden :D men hur va det nu på söndag? Fixa så du kan följa me o tokbomba lite bana annars blir det :whip :hihi

Det vore trist om allting bara dog ut nu men folk kanske lagt ner för i år.
Kul om tråden höll i sig nästa säsong också.

Om det blir bra väder i helgen skulle man inte kunna dra en repa på lördag eller söndag?

Här ska inga trådar dö ut!! Gäller bara att hitta på lite saker under vinter, typ köra nå tisdagsträffar etc fram till sommaren! Så får vi fixa nån ordentligare tur nästa sommar! Typ till Gotland ring eller så :D :D

Last edited:

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
crap, nu kan jag inte imorrn heller.. Dra ut en sväng ikväll?

Ja va ute o körde lite spontan uilliiiträning i Viksjö! :hihi
Men säg till lite i förväg så man hinner se, gäller mig me och alla andra på forumet! Säg gärna till så snabbt som möjligt då någon kan åka etc.. :tummenupp

Tycker det är dags för en tisdagsträff! Jag förseslår nästa tisdag?

HUR MÅNGA KAN KOMMA TILL MAJAS NÄSTA TISDAG, DEN 30/9, FÖR LITE SNACK OCH TUR?!?!?!

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
jag kommer gärna förbi på tisdag om rookies är välkomna ;-)

Självklart är rookies välkommna, träffarna beror lite på hur pass många som kan komma! Är mkt roligare om man blir ett gäng!!

Annars har jag ett ev. förslag.. hur många skulle tycka det va trevligt att åka till rörken imorrn o åka/snacka :) Vet att det är i sista minuten men om vädret är bra och inget står ivägen tänkte iaf jag palla mig iväg! :tummenupp

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Tankte dra liv i traden igen!! Sommaren narmar sig och hojsuget blir allt storre! Sjalv ar jag ute och backpackar i australien samt ska ta en svang forbi Fiji, Samoa och Tonga! Tankte dela med mig lite i morkret sadar ;) Vad har ni alla hallt pa med under vintern?

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...