Jävla AS !

Status
Ej öppen för fler svar.

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Ort
Skåne
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Om jag tog det som ett påhopp då..? Vem bedömer sånt? Påhopparen eller den som blir påhoppad.
Förresten att jag skulle vara byfåne.. är det fakta? Isf i vilken bok står det? Vad grundas det på? Åsikter som skiljer sig från mängden och står ut?
Eller är det bara en åsikt? :va


Jag skulle tro att det är en moderator eller admin som bedömer det. Så i det här fallet, "påhopparen". :D

Hoppas att du inte blev alldeles för deppig och slog sönder någonting när någon antydde för dig att det kan finnas folk som kanske betraktar dig som en s.k byfåne här på Sporthoj. :pannkyss

Svaret är såklart att hon ville träffa mannen igen. Kom han på morsans begravning, lär han ju komma på syrrans. Enkelt.
.



Det var ju inte logiskt någonstans. Antar att jag inte är psyksjuk.




:Rockbanan
 
Last edited:

Kia

Guest
Jag skulle tro att det är en moderator eller admin som bedömer det. Så i det här fallet, "påhopparen". :D

Hoppas att du inte blev alldeles för deppig och slog sönder någonting när någon antydde för dig att det kan finnas folk som kanske betraktar dig som en s.k byfåne här på Sporthoj. :pannkyss

Jaa kanske ska erbjuda moderatorerna jobb som lapplisor, vi har lite ont om folk på jobbet. Där får man verkligen utlopp för det där maktbehovet som verkar finnas. Bara för att man fått sitt namn skrivet i rött anses man tillhöra en finare klan som plockar och dömer ut oss andra. Trodde att det var ett förtroende man fått av Swedie att förvalta på bästa sätt, inte en chans att trycka till forum medlemmar med div påståenden om vilken intelligens eller samhällsklass man tillhör. Är det inte de som ska föregå med gott exempel och visa oss andra dödliga hur forumet ska se ut och fungera...?? :va

Inte blir jag arg för en sån skitsak. Kom ihåg vad jag jobbar med. Har hört mycket värre och grövre saker. Det är som att hälla vatten på en gås, det bara rinner av. Man bara ler och går vidare... ingen fara alls. Men tack för omtanken...
 

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Katrineholm
Hoj
--VTR--
De flesta här har inte begått våldsbrott och tiden här är längre än i fängelse för de flesta. Vi har en som stal två fläskfiléer som sitter här sedan 30 år.[/QUOTE]

Hehe, känner igen det där, jobbar inom samma område.
Naturligtvis har den/de gjort mer saker sen personen kom till sjukhuset. Men det kan börja med en sådan sak.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top