Jag Fick betala 36k för ett par år sen.R1 Uffe skrev:2080472Fick betala 22 000kr förra året, vem bräcker det
FUBAR skrev:2080476Jag Fick betala 36k för ett par år sen.
R1 Uffe skrev:2080472Fick betala 22 000kr förra året, vem bräcker det
coolt att betala skatt
anja skrev:2080268Du måste tamejfan vara trög. Riktigt trög.
Dubblar du det så har du den högsta summan som jag har varit tvungen att betala in till skatteverket.R1 Uffe skrev:2080472Fick betala 22 000kr förra året, vem bräcker det
lorkan skrev:2080621Nja, det vettetusan. Dock kan han inte stava till förtjäna. Men det är en helt annan sak.
FUBAR skrev:2080369Grabben har aldrig deklarerat i hela sitt liv så han vet väl inte vad han snackar om.
Jag slipper betala men bruden åkte på 7500 i restskatt. Har lovat att betala det åt henne, men har även lovat en thailandsresa till vintern, börjar bli svårt att hålla vad man lovar nu för tiden
... Jo, du har lånat pengar från skatteverket, därför får du rest skatt.....anja skrev:2080268Du måste tamejfan vara trög. Riktigt trög.
loser skrev:2080908Se det som såhär:
Får man tillbaka pengar har man gjort fel. Då har man lånat ut pengar, utan att få ränta på dem, till Göran.
Får man betala in så har man fått låna pengar utan ränta av Göran (eller haft för rent samvete vid deklarationstillfället).
anja skrev:2080268Du måste tamejfan vara trög. Riktigt trög.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|