Jävla tjäjer

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Nursey skrev:
Du har bara traffat fel tjej o hoppat i sang for fort (?) :crash
:pussa Det finns flera. Se det som en lucky escape..tank om du skulle va med nagon som inte e ratt och missa dromkvinnan :tummenupp
Nu kan du iallafall kolla runt :banana
:pannkysst
Vi har kännt varandra i 7 år, och jag har alltid haft ett gott öga till henne, och hon till mig. Vi har bara "gått om varandra". Finns inga perfekta kvinnor. Förutom Jessica Alba. Men hon lär jag ju aldrig få :rolleyes:

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
UrbanTiger skrev:
Som tröst kan jag meddela att det finns säkert någon kvinna som vill ha dig.

Om hon får 700:- :gnissla
:rofl

Standardpris eller? Det är bra UT att du gamle vise man har svar på alla frågor vi ungtuppar behöver veta...

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Borsiin JR skrev:
Det var jag som tipsade dem, min flicka lägger lika mycket tid på buke som jag gör på SH :hihi

Vi borde kanske skapa en gemensam dejtingsida bukefalos i vacker symbios med SH..........
Ja, det skulle ju bli många par med EGNA intressen då iaf.
Frid och fröjd i sporthojs-stugorna:nicka

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Nursey skrev:
Du har bara traffat fel tjej o hoppat i sang for fort (?) :crash
:pussa Det finns flera. Se det som en lucky escape..tank om du skulle va med nagon som inte e ratt och missa dromkvinnan :tummenupp
Nu kan du iallafall kolla runt :banana
:pannkyss

Edit...get over the language...i aint switching the settings again :huvet

Varför har du Boy George som avatar?

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Fotrally skrev:
Ja visst fan är det tragiskt...men att man lär sig en läxa? ...det vettifaen!
Jag fått den läxan ett några ggr..lite kanske man lär sig men tro fan inte det. Man blir juh som en utvecklingstört monster när man stöter på en ny söt å till synes snäll tjej, man följer juh med på deras önskemål/villkor osv...
..har oftast slutat att man står där med en tår i ögat samtidigt som man velt döda nåot, åtminståne slå lite på nån iaf. :rolleyes:

hm...vad var det jag skulle komma fram till nu igentligen? :dummer Tror det var nått om att många tjejer säger att dom vill ha snäll & omtänksam kille men när dom väl får det då vill dom ha en stygg kille :tomten
nu tror jag att jag ska gå och lägga mig...

Sista "ordet" för mig i natt.. Gå vidare och hitta just den där personen man söker!...för hittar den det gör man till sist.

I mitt fall var det så här:

"Du är den underbaraste killen jag känner, jag har aldrig träffat på en bättre kille än dig. Jag hade känslor som fan för dig förut, men nu känns det som "bästa vän" känslor"... jag vet inte varför det blivit så och jag vill verkligen ändra på det. Hatar mig själv för det"

Gissa om man blev förkrossad. Jag förstår inte hur tjejer tänker? Ähh... jag är fan fortfarande en skitunge, har mycket kvar att lära mig. Men jag hoppas verkligen att hon ångrar sig kraftigt.

Paradoxy

Guest
H4 skrev:
I mitt fall var det så här:

"Du är den underbaraste killen jag känner, jag har aldrig träffat på en bättre kille än dig. Jag hade känslor som fan för dig förut, men nu känns det som "bästa vän" känslor"... jag vet inte varför det blivit så och jag vill verkligen ändra på det. Hatar mig själv för det"

Gissa om man blev förkrossad. Jag förstår inte hur tjejer tänker? Ähh... jag är fan fortfarande en skitunge, har mycket kvar att lära mig. Men jag hoppas verkligen att hon ångrar sig kraftigt.

Knulla hennes bästa vän. Och gör det jävligt bra :hihi

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Äh...sånt är väl livet va... ibland är det killar som utnyttjar tjejer...och ibland är det tjejer som utnyttjar killar.

As simple as that..!! :wiggle

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Madhonda skrev:
Äh...sånt är väl livet va... ibland är det killar som utnyttjar tjejer...och ibland är det tjejer som utnyttjar killar.

As simple as that..!! :wiggle

Utnyttja mig... snälla. Jag vet att jag är bara 16 år, men ungt kött är gött när man vänjt sig vid gammalt.

Bimbolina

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
4 hästar *asg*
Mickez77 skrev:
Farbrorn är på äventyr :rofl :rofl

http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=607125&page=3&pp=25

*fniss* Jag lovar Mysko, ryktet sprider sig snart med bredbandshastghet över hela världsvida webben att buke är rätta stället att visa upp sig på om man önskar uppmärksamhet från en skock... hrrrm.. kvinnor! Snart kommer de! *poppar popcorn*

Välkommen Långa Farbrorn!

(Jag VISSTE att jag skulle flyttat till Göteborg istället! )

Nya killar e alltid populära!! :hihi

LindénsBönpall

Guest
CJ900RR skrev:
dom bara ligger med en och sedan så är man som luft för dom :mad:

nu har jag fått nog. ska bli erimit i tibet.

men vilken tur att ni killar inte gör sådant då.... :7peta

LindénsBönpall

Guest
Stortryne skrev:
Jag skulle aldrig göra så :hördu

men nu har väl ingen sagt att ALLA killar gör så..menade bara att ni killar är inte några änglar direkt..och välkommen till många tjejers värld :klappar

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati