Jävlas med arbetskamrater-tråden

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
Jobbar på ett slott som slottsvakt, jävlades lite med guiderna som jobbar där. Själva biljettkassan ligger precis bredvid en utsällning med folkdräkter. Jag gömde en walkie talkie i en utav dockorna... Ni kan gissa om tjejen som jobbade som guide blev chockad när dockan började tala :hihi
 

Zita

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2005
Ort
Västerås
Hoj
cbr 600f -97
Nikk skrev:
2249154 En arbetskamrat gjorde ett ganska kul bus med en kille här på jobbet.
Han sög ur all youghurt ur killens "Yoplait" med en kanyl. Sedan så fyllde han upp med hudlotion istället.
Prova det :D :D :D


Moohahahah.... Så jävla bra! Måste testas i veckan
:lol
 

Lillen79

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSF 600
Göra mot dom som jobbar natt. "jag brukar inte vara så vaken när jag jobbar natt ivf"

Hämta lite gladpack från köket ... lyft sitringen på toan ... lägg över gladpack och sträck och tejpa fast den... och det ska helst vara kill toan ute på lagret eller i garaget eller dyrligt. Glöm inte att fälla ner locket bara.
Men se för F-N till att du har bättre kontition en den som drabbas av det för dom brukar inte bli så glada

Sätta en bit tejp på handfats munstycket brukar oxå vara en grej som inte gör dom allt för glada :hihi :hihi

Edit:
*suck .. missat dom som har skrivit dom innan :huvet *
 
Last edited:

Senetrec

Multiskilled !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
******
Kanonbus !!

:rofl :rofl

*Ta två telefoner
*Ring SAMTIDIGT upp två personer, företag, fröken ur eller nåt annat.
*Håll telefonerna mot varann (ALLTSÅ mic mot högtalare)
*Lyssna på samtalet !!


Bägge parter kommer att tro att det är den andra som ringt. Testade själv med att ringa 2 pizzerior, jävlar vad de skälle på varandra, hehe...

Ringde också upp en arbetskamrats pappa med fröken ur i den andra telefonen...han fattade ingenting.

När man gör detta gäller det att ha tajming. Kanske får man ringa upp först och kolla om vederbörande är hemma och sen lägga på INNAN man gör själva buset.

Se till bara att ni ringer anonymt !

Lycka till !
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Lillen79 skrev:
2261715 Göra mot dom som jobbar natt. "jag brukar inte vara så vaken när jag jobbar natt ivf"

Hämta lite gladpack från köket ... lyft sitringen på toan ... lägg över gladpack och sträck och tejpa fast den... och det ska helst vara kill toan ute på lagret eller i garaget eller dyrligt. Glöm inte att fälla ner locket bara.
Men se för F-N till att du har bättre kontition en den som drabbas av det för dom brukar inte bli så glada

Sätta en bit tejp på handfats munstycket brukar oxå vara en grej som inte gör dom allt för glada :hihi :hihi

Edit:
*suck .. missat dom som har skrivit dom innan :huvet *

Muhaha..jag gjorde detta som du beskrev i en polares hus..i alla hans badrum o på alla kranar och mycket annat bus. De hade varit borta på semester och kom hem lite fulla från flyget och ville kissa :rofl
Förutom det så tejpade vi igen dörrar, bytte inredning på rum..kök och vardagsrum...och mycket annat smått o gott.
 

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Falkenberg
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Tälj till en träk*k och tryck ner den i någons termos. Jag lovar att han/hon blir
förvånad när det flyter upp ett vrålstånd, när dom skruvar av locket.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top