Jävligt trött på vintern? MCK Vilse Skåne 18/2.

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
Vilken tur! 8-9 mil och en skön känsla. Skönt med handtagsvärmare. :yoparty :Bugar :tummenupp

Körde runt lite i Malmö och stannade till lite på Stortorget. Var en scooter på MC-parkeringen. Undrar vem de va här? :D :tungan

Körde sedan runt Malmös omnejder - Lomma, Lund, Staffanstorp osv osv. Dagens bevis enligt nedan.

ps. Inte så kallt och blött som man kunde ana, Maverick! :tuttar :pannkyss

Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
TouchMan65 skrev:
Körde sedan runt Malmös omnejder - Lomma, Lund, Staffanstorp osv osv. Dagens bevis enligt nedan.

:Bugar Det är bara att buga och böja, inte så kallt kanske men fan vad hojen ser skitig ut. :hihi
Min premiär får bli en annan dag.

TouchMan65

Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
Maverick_ou812 skrev:
:Bugar Det är bara att buga och böja, inte så kallt kanske men fan vad hojen ser skitig ut. :hihi
Min premiär får bli en annan dag.

Inte konstigt när det är blött på vägarna juh....stod en scooter på MC-parkeringen, var det din? Var gömde du dig? :D :7peta

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
TouchMan65 skrev:
Inte konstigt när det är blött på vägarna juh....stod en scooter på MC-parkeringen, var det din? Var gömde du dig? :D :7peta
Om du tittar riktigt noga på bilden så är det jag som sitter o njuter i baren inne på Centiliter & Gram med en suveränt blandad Irish Coffe. :D

TouchMan65

Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
Maverick_ou812 skrev:
Om du tittar riktigt noga på bilden så är det jag som sitter o njuter i baren inne på Centiliter & Gram med en suveränt blandad Irish Coffe. :D

ooooops sorry! Fel vinkel. Det ska vara så, enligt bild nu då. Det var din tvåhjuling som står i bakgrunden då? :tummenupp
Fick du anlita förare efter din irish coffe? Blev du av mer förkylningen efteråt då? :7peta

Last edited:

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
TouchMan65 skrev:
Vilken tur! 8-9 mil och en skön känsla. Skönt med handtagsvärmare. :yoparty :Bugar :tummenupp

Körde runt lite i Malmö och stannade till lite på Stortorget. Var en scooter på MC-parkeringen. Undrar vem de va här? :D :tungan

Creds till dig :tummenupp

TouchMan65

Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
[- sNaIjK -] skrev:

Jaja....när de blir varmare, kommer killarna fram o hojar...vi MÄN håller oss till ohala och blöta vägar samt när temperaturen är någon plusgrad. :D :hihi

Kul var de dock! Synd bara att man var själv.....mötte en OR-hoj nånstans iaf....

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
TouchMan65 skrev:
ooooops sorry! Fel vinkel. Det ska vara så, enligt bild nu då. Det var din tvåhjuling som står i bakgrunden då? :tummenupp
Fick du anlita förare efter din irish coffe? Blev du av mer förkylningen efteråt då? :7peta
He he he... nope, inte mitt åk alls. Ringde min privatchaffis som hämtade mig med Limmon.

All heder till dig! Strongt att köra idag, förkylning, blött väglag och kyla stoppade mig. Jag erkänner, jag är en mes.
Har försökt kurera mig ikväll med vin, Carlos III och GT men inte fan hjälper det. Jo förresten.... man bryr sig inte om att man är sjuk. :hihi

TouchMan65

Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
Maverick_ou812 skrev:
He he he... nope, inte mitt åk alls. Ringde min privatchaffis som hämtade mig med Limmon.

All heder till dig! Strongt att köra idag, förkylning, blött väglag och kyla stoppade mig. Jag erkänner, jag är en mes.
Har försökt kurera mig ikväll med vin, Carlos III och GT men inte fan hjälper det. Jo förresten.... man bryr sig inte om att man är sjuk. :hihi

Hehe vad hade du för färg på scootern då nu? ;)
Ok stackars dig då som är sjuker...bra sätt att bota med sådana drycker har jag hört....hjälper de då? :fyllisar :7peta :D

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
TouchMan65 skrev:
vi MÄN håller oss till ohala och blöta vägar samt när temperaturen är någon plusgrad. :D :hihi

Då slipper vi dig sen när det är väder för att verkligen börja köra då? vad gör du då? Flyttar till Grönland eller? :arsele

TouchMan65

Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
CorbenDallas skrev:
Då slipper vi dig sen när det är väder för att verkligen börja köra då? vad gör du då? Flyttar till Grönland eller? :arsele

Hade ju tänkt köra i den mån jag kan.....allt för att hålla er i skinnet. :tuttar :7peta

dny

Guest
woiii

hänger på så fort jag hämtat mc:n i landskrona...väntar bara på torrt väglag och lite plus grader :D

TouchMan65

Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
dny skrev:
hänger på så fort jag hämtat mc:n i landskrona...väntar bara på torrt väglag och lite plus grader :D

Kunde ju joinat mig i torsdags när jag körde hem min från Hbg juuuh! Hade varit roligare om man varit fler. :tummenupp

Martex

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
BMW F 650 GS -01
Tog min första vända för i år, helt underbart! :D

(Lite kallt om fingrarna efter en stund bara.)

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Ser ju ut att bli rätt bra ganska till helgen. Får se om man är människa på lördag annars får det bli söndag:).

TouchMan65

Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
[Tim] skrev:
Ser ju ut att bli rätt bra ganska till helgen. Får se om man är människa på lördag annars får det bli söndag:).

Klart man är! Misstänker att jag kommer att låta den rulla inåt och lite uppåt landet. :)

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
TouchMan65 skrev:
Klart man är! Misstänker att jag kommer att låta den rulla inåt och lite uppåt landet. :)
,

Jo, jo, kalasvädet blir det. Då är det bara lite celsius vi väntar på.
Ska bli skoj att kika på din FJR TouchMan, som sagt det är en mycket trevlig hoj.

TouchMan65

Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
El Garto skrev:
,

Jo, jo, kalasvädet blir det. Då är det bara lite celsius vi väntar på.
Ska bli skoj att kika på din FJR TouchMan, som sagt det är en mycket trevlig hoj.

Absolut. Ingen raket, men duger bra för min del. Fast beror på var i Skåne du skulle beskåda den?
Hmmmm inget roligt väder i helgen. Var är plusgraderna? :va

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
TouchMan65 skrev:
Absolut. Ingen raket, men duger bra för min del. Fast beror på var i Skåne du skulle beskåda den?
Hmmmm inget roligt väder i helgen. Var är plusgraderna? :va
1. El Garto finns i näheten av mina hemtrakter så har jag inte sagt för mycket :)

2. Plusgraderna är på samma ställe som jag. Alltså se nedan, tänkte mig en tur söndag eller måndag. Vad tror ni om det? :hihi

Bifogat

• Helgen.png
    Helgen.png
    13.6 KB · Visningar: 33

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Maverick_ou812 skrev:
1. El Garto finns i näheten av mina hemtrakter så har jag inte sagt för mycket :)

Oxie rules, världens centrum :tungan

2. Plusgraderna är på samma ställe som jag. Alltså se nedan, tänkte mig en tur söndag eller måndag. Vad tror ni om det? :hihi[/QUOTE]

:mad:

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...