GSXR1100R
The older i get the faster i was
Hur skulle jag kunna få tag påRAVESMURF skrev:du har fått nått om bakfoten....eller du kanske inte har nån tjej?
Hur skulle jag kunna få tag påRAVESMURF skrev:du har fått nått om bakfoten....eller du kanske inte har nån tjej?
Freppa skrev:Äh, håll käft. Vi hatar dig. Försvinn!
Oki, tar tillbaka det då
Freppa skrev:Lunkan! Tror du motorn mår dåligt om jag byter ut det där jävla vattnet mot lite olja under en kort period? Bara så att min hoj känner sig som hemma tänkte jag.....
Det finns inga fontäner på Gränna CampingRAVESMURF skrev:i gränna kryllar det av tjejer, och jönköping också
RAVESMURF skrev:men du micke måste vara naken
F-n nu blev jag sugenRAVESMURF skrev:vi kan nog lösa det oxo!!! Jag får ta med mig en sån där "barnpool" så vi kan leka i den....men du micke måste vara naken
Freppa skrev:Äh, håll käft. Vi hatar dig. Försvinn!
Klart man är fetpå! OGT Gränna är ett obligatoriskt moment. Förra året var jag ju trasig så då fick jag dispens, men inte i år. Nu skall jag bara dekaltrimma min hoj så den platsar.
Lunkan! Tror du motorn mår dåligt om jag byter ut det där jävla vattnet mot lite olja under en kort period? Bara så att min hoj känner sig som hemma tänkte jag.....
Mille Diablo skrev:Klart det går bra! Men det måste va rak 50 olja från -47
Vaa! gör du! Va häftigt! Vad har du för viskositet på de rå?Freppa skrev:Jag pissar bensin vettu....
Rreeeesspeeekt!Freppa skrev:SAE 25 blir det. I RULE BABY!
Mille Diablo skrev:Vi har toktur alla gixxerlovers! Dom har öppnat ett bolag i Gränna i år (bara för vår skull).Dom har självplock på hela sortimentet o öppet till 1800 på fredagen o 1000-1300 på lördagen. det är bäst dom laddar hyllorna för snart kommer vi!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|