jönköpingsbor!!! åka sig lite 10-12 september

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
RAVESMURF skrev:
HMM:::... vi kanske borde sätta upp en tid för lördagsåkat redan nu, för annars kan det väl bli svårt för alla stackars jönköpingare att sätta ihop nåt...brukar bli lite folk om man hastar ihop saker och ting....

förslag? tid? plats är ju givet....Utanför John Bauer hotel där vid den stora parkeringen, eller hur? ( för den hittar jag till )
någorlunda hyfsad tid helst, man vill ju åka så mkt som möjligt innan dan tar slut....inte före 10.00 och inte efter 12.30.....11.00 kanske?

Nu sitter jag och förvirrar mig själv med alla tider....kan nån hjälpa mig? :banana

Säg 11 vid Atollen då, parkeringen som du sa. Körning en sväng och lite lekande, blir ju mest motarder från oss. Sen e de :fyllisar
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Gpx skrev:
Vilken camping ska vi bo på? ska tydligen finnas flera stycken, så man vet vilken caming man ska leta efter.. :va


Finns igentligen bara en inne i gränna. Den som ligger nere i hamnen.
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Emmi skrev:
Säg 11 vid Atollen då, parkeringen som du sa. Körning en sväng och lite lekande, blir ju mest motarder från oss. Sen e de :fyllisar
Eftersom ni kör motarder kankske man kan hänga på...? Hänger ju med er bra nu, ni kör ju bara o leker :hihi
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
11 vid atollen??? Det betyder ju nykter och glad klockan 10. Inte för att jag är den som är den men dom har ju öppnat ett bolag åt oss i gränna och då måste vi ju utnyttja det. :)

Fast det är klart vi kanske kan käka en gemensam frukost på lämpligt hak först. För att senare åka ut och busa lite. Man e ju ingen wheelie kung men min gixxer verkar vilja vara det :3freak
 

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
Atollen ligger? Självklart e vi nyktra o glada vid 11.00 hojåkat går före allt!!!

alla som vill kan väl hänga med? vore ju kul om det kom både sportisar och SM hojar...

jag e fetpå vad gäller allt?!
 

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
Atollen är typ den parkeringen som jag menade alltså? då hittar jag ju kalaslätt, man har ju lixom inte gått på ingenjörshögskolan för intet!! :


Qwerty, jag har hårda knytnävar och BARA jag ska ligga i min sovsäck :tungan
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
RAVESMURF skrev:
Qwerty, jag har hårda knytnävar och BARA jag ska ligga i min sovsäck :tungan

Ja ja sist blev du from som ett lam efter ett gäng bira. :) Betyder detta att jag måste ta med mej egen sovsäck??
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Satan att OGT krockade med Klubbracet på Knudan, jag vill oxå partaja med Rejvsmurfen & co :fyllisar :(
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
GSXR1100R skrev:
Satan att OGT krockade med Klubbracet på Knudan, jag vill oxå partaja med Rejvsmurfen & co :fyllisar :(


Jaha bara för att rejvis sa att han är "fetpå vad gäller allt" så blir du sugen och till mej sa han att hans sovsäck endast är för honom, jag tror att Rejvis vill dela den med dej.
 
Last edited:

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
GSXR1100R skrev:
Satan att OGT krockade med Klubbracet på Knudan, jag vill oxå partaja med Rejvsmurfen & co :fyllisar :(

What about us? På lördag ska vi festa som fan, inget streetrace i år inte!
 

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
Jo, nåt sånt, för Qvisling ska ju köra klubbrace, som om det vore kul...Micke, du kommer ändå inte vinna, kom å börna lite me oss istället....VA EN MAN! :hihi

Ärligt talat så vet jag inte hur många som kommer?
Jag vet bara att vi kommer ha roligt...kan man fortfarande bada naken i fontäner? är det godkänt? :rofl


edit: det är inte försent att hänga på micke!!!! :7peta
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
RAVESMURF skrev:
Jo, nåt sånt, för Qvisling ska ju köra klubbrace, som om det vore kul...Micke, du kommer ändå inte vinna, kom å börna lite me oss istället....VA EN MAN! :hihi

Ärligt talat så vet jag inte hur många som kommer?
Jag vet bara att vi kommer ha roligt...kan man fortfarande bada naken i fontäner? är det godkänt? :rofl


edit: det är inte försent att hänga på micke!!!! :7peta
Jag SKA köra tävling denna helg, sen får vi se... sluta att fresta mig nu :4skrika
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Gpx skrev:
Till hamnen borde jag hitta, frågan är om man kör vilse när man närmar sig Jönköping :D

Du kan inte missa gränna och sedan hamnen. Om inte annat spara mitt nr och ring om du blir osäker på vägen. Jag sitter ju på hojen men jag kollar av telefonen vid varje pit stop.
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
Jag o några polare ifrån Vrigstads trakten kommer nog upp en sväng.. ska ju bli tok fint väder!

Är visst höstmarknad på stan med... :tuttar
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top