Ja... jag är en loser.... hmmmm....

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Ort
in da bush
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Dufva skrev:
Kvinlig logik :rolleyes: Visste inte ens att det fanns nåt som hette så :hihi


:D :D :D :D :D


Jag hittad min nuvarande på MC-mässan i Göteborg..... alla ställen är godkända..
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Quaya skrev:
Vågen: Hur gick samtalet/ringningen då?? ( nyfiken :rolleyes: )

Jag ringde henne idag och det var trevligt, hon kom ihåg mig och var glad att jag ringde. Vi ska träffas i veckan och sen får tiden visa. :banana
Verkar vara en helgo tjej :tungan
 

Coola Ola

Guest
vågen skrev:
Jag ringde henne idag och det var trevligt, hon kom ihåg mig och var glad att jag ringde. Vi ska träffas i veckan och sen får tiden visa. :banana
Verkar vara en helgo tjej :tungan

Grymt! :tummenupp Du känner dig redan mindre som en loser eller hur? :banana Frågade du förresten varför hon försvann?
 

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
kawasaki zx7r -99
vågen skrev:
Jag ringde henne idag och det var trevligt, hon kom ihåg mig och var glad att jag ringde. Vi ska träffas i veckan och sen får tiden visa. :banana
Verkar vara en helgo tjej :tungan

Jäkligt skoj o höra, så slapp du komma in i en deppration(stavning?) ju :)

Då måste du ge mig ett tips och säkert alla andra, hur gick du till egentligen när du ringde? Vad sa du för nått?
 

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
kawasaki zx7r -99
Coola Ola skrev:
Frågade du förresten varför hon försvann?

Tycker inte heller han ska fråga det om han inte har gjort det. Om det skulle vara en tjej som är ute efter ett fast förhållande och dessutom är lite petig så kan det vara så att hon kan tro att "vågen" är en sådan person som vill veta allting och sådant, så jag tycker inte han ska fråga det om han inte har gjort det. Vill hon berätta de själv under fikan så varsågod =)
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Coola Ola skrev:
Grymt! :tummenupp Du känner dig redan mindre som en loser eller hur? :banana Frågade du förresten varför hon försvann?

haha! Jag fick reda på det av en arbeskamrat igår kväll :3freak
Han hade dragit med henne upp på dansgolvet mitt i klungan :lol
Han tyckte hon var "svårflörtad", Tacka faan för det sa jag.. du e 37 o jag e 21... :rofl

Jag funderade en hel del innan jag ringde. Den största slutsatsen jag kunde dra var att ju mer man funderar desto större blir det. Sen tänkte jag "Äh va fan... jag är mig själv så får hon gilla läget" . Lite nervös får man nog vara... tror jag :tummenupp Hoppas det kan bli nånting nu.. kanske bara vänner om vi inte passar ihop (som par), första intrycket är ju att hon är toppen.
 

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
kawasaki zx7r -99
vågen skrev:
Jag funderade en hel del innan jag ringde. Den största slutsatsen jag kunde dra var att ju mer man funderar desto större blir det. Sen tänkte jag "Äh va fan... jag är mig själv så får hon gilla läget" . Lite nervös får man nog vara... tror jag :tummenupp Hoppas det kan bli nånting nu.. kanske bara vänner om vi inte passar ihop (som par), första intrycket är ju att hon är toppen.

Okej, men vad sa du då när hon svarade? Själv hade jag nog inte klarat av det. Hade kännt mig samma som dig totalt nerslagen typ och iallafall inte kunnat ringa heller.
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Dufva skrev:
Kvinlig logik :rolleyes: Visste inte ens att det fanns nåt som hette så :hihi


Jodå det finns men den funkar lite annorlunda bara, Kvinnor tänker ut något helt logiskt hur dom skall göra något sen byter dom plan en massa gånger under resans gång.Därför tycker vi män att dom gör allting tvärt emot.
 

Norrlandsguld

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Långt i norr..
Hoj
Suzuki RF900R
Det är ett mörker de där ringandet....Skräckblandad förtjusning varje gång der drar ihop sig.Bra gjort att du ringde!! No guts no glory :tummenupp
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Quaya skrev:
Okej, men vad sa du då när hon svarade? Själv hade jag nog inte klarat av det. Hade kännt mig samma som dig totalt nerslagen typ och iallafall inte kunnat ringa heller.

Jaa... vad jag sa var ungefär "Hej, det är Jonathan" och då svarade hon "Hej Jonathan" eller nått.. sen kändes det rätt naturligt att prata med henne, tyvär så är det inte alltid så. Sen pratade vi ett tag och om när vi skulle träffas igen.

Nu även fast jag inte haft en flickvän på ett tag så är jag ju helt införstådd med att vi kanske inte alls kommer att bli ihopp, vi kanske inte passar så. Men det är ju bara tiden som kan visa och jag hoppas att hon, som fortfarande är ganska okänd för mig kan vara rätt och att vi har ömsesidiga känslor.

Faan, det här är ett känsligt ämne med att hitta nån osv... Ingen gång är den andra lik och man är alltid lika nervis :brinnerup
Vi killar har ju lätt för att bli lite "macho" när man snackar om sånt här annars så det är väl skönt att få skriva av sig lite här när man ändå är relativt anonym.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Vågen; Se där! Du drog en alldeles förhastad slutsats mao. Hoppas fikan i veckan går bra och att det kanske är drömflickan! :tuttar

Det värsta som finns är desperata killar. 3dje världskriget kan pågå medan de sitter hemma och antingen onanerar till Slitz eller gnäller över att de aldrig får en tjej.. [finns dock alltid undantag..]
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Bikerbitch skrev:
Vågen; Se där! Du drog en alldeles förhastad slutsats mao. Hoppas fikan i veckan går bra och att det kanske är drömflickan! :tuttar

hihi, jaaa jag drog en förhastad "fylleslutsats" och det är aldrig bra :3freak
Eller kanske det är eftersom jag skrev denna tråden och fick mycket trevligt att läsa :tummenupp
Danke alles (eller vad dom säger i deutchelandet)
 

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
vågen skrev:
hihi, jaaa jag drog en förhastad "fylleslutsats" och det är aldrig bra :3freak
Eller kanske det är eftersom jag skrev denna tråden och fick mycket trevligt att läsa :tummenupp
Danke alles (eller vad dom säger i deutchelandet)

Och även om det inte funkar så tänk på ett livet är som en tågstation. Ett tåg lämnar för att ge plats åt ett annat, det kommer alltid ett nytt tåg!
Så missar du detta tåget så tar du bara nästa!!
:tummenupp :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top