Ja, min hoj är också stulen

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Men för i helvete vad surt! Jag skall hålla ögonen öppna, jobbar inte långt ifrån där hojen blev stulen. Argh, jävla skit-stockholm.

Jag lider verkligen med dig Per! :(

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Teddy skrev:
Verkligen otrevligt. Var det bara en tillfällighet, typ fel ställe på fel tid, eller fanns det något mönster? Brukar du parkera på samma ställe vid samma tid? Hade du lås och i så fall vilket/vilka. Ursäkta mina frågor men jag undrar hur pass välplanerade tjuvarna är.

Jobbar där så hojen har stått där nästan varje vardag i ett antal veckor med avbrott för semester. Troligen scannar de av mc-parkeringarna och ser att intressanta moppar står där frekvent, sen är det bara att plocka.

@ Paprika: Mc-parkeringen mellan 44 och 46, vid låssmeden. Det stannar ju ungefär tolv miljoner skåpbilar där varje dag så ingen lär ju reagera på ytterligare en. Stod din där med?

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
SÅ trist!

Hoppas "dom/det" ramlar ner i första bästa kloak som någon glömt lägga tillbaka locket ovanpå... Hojtjuvar kan aldrig förlåtas, dom är dömda till till en evig vandring i helvetets korridorer! (bara man hittar dom, och kan sparka ner dom dit...)

Hoppas på att någon hittat pärlan redan nu, av en tillfällighet, eller att du överlever med den oljekylda gamlingen resten av säsongen, och kan hitta en ny vattenkyld snygging till nästa säsong!

/B

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Trodde inte det va sant när jag fick ditt SMS.

Fy fan, känns rätt meningslöst med allt vad larm å lås heter om dom lyckas sno en hoj mitt i stan på blanka dan utan att en jävel märker nått.

Hoppas allt löser sig nu och att självrisken inte är allt för blodig. :(

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
EBS skrev:
Trodde inte det va sant när jag fick ditt SMS.

Fy fan, känns rätt meningslöst med allt vad larm å lås heter om dom lyckas sno en hoj mitt i stan på blanka dan utan att en jävel märker nått.

Hoppas allt löser sig nu och att självrisken inte är allt för blodig. :(

Om den varit larmad så hade den ju i alla fall väsnats lite. Då kanske åtminstone någon hade höjt ögonbrynen i alla fall.

Nisse977

8000rpm+ känns skönt!
Gick med
20 Jul 2004
Hoj
Suzuki GSXR1100 -89 Aprilia RS 125 -08
Fan vad sur man blir!!! Först står man där och bara tittar!!? fösöker komma på någon anledning till att den är borta, allt utom att den kan vara stulen.... -Har tjejen tagit bågen idag? Är det nån som skojar med mig??

Det är för jävligt!!! Dom låter ju ingenting vara!!! :kocko

Jag blev ju av med min Gixxer 750 -85 för några månadersen.... :( Nu har jag ju en annan brumma... och jag slipper ställa den ute för jag har lyckats få hyra ett utrymme i huset på 4kvadrat som jag kan låsa in hojen i!!!! :tummenupp Känns jävligt bra!! Lite tryggare när inte folk kan SE den i alla fall!

Beklagar sorgen OLJEKYLD GSXR!!! :(

/Nisse

Last edited:

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Förjäkligt är vad det är. Nu vet jag två personer som blivit av med sin Gsxr1000 i år. Hoppas din bäbis kommer åter till dej. Mitt på ljusa dagen inne i sthlm, helt otroligt.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024