paprika skrev:Köpte mig en KTM 660 '04a igår. Fan va kul det är med motard. Känns helt rätt!!
Nu måste jag bara lära mig att kicka igång den. Tar ju fem minuter varje gång
Folkezx9r skrev:KTM måste betyda : Kul Till Max !!!
WaZZe skrev:Nej nej nej! KTM = Kuta Till Mål
Men grattis ändå
paprika skrev:Köpte mig en KTM 660 '04a igår. Fan va kul det är med motard. Känns helt rätt!!
Nu måste jag bara lära mig att kicka igång den. Tar ju fem minuter varje gång
Grattis alla till goda inköp. Jag e supernöjd med min Trodde förra sommaren att jag aldrig mer skulle vilja köra båge, men efter att ha testat en 640 och sedan köpt en 660 så e jag supergla att jag inte gav upp!!Sukka skrev:Köpte också en 660 -04 igår, haha
Min tur blev 118,4 mil
paprika skrev:En liten konstig fråga kanske men hur mycket nerlägg klarar orginal däcken till 660:n? Känner man i god tid när det börjar släppa?
Skickade själv just iväg en beställning på ett par pilot powerpaprika skrev:En liten konstig fråga kanske men hur mycket nerlägg klarar orginal däcken till 660:n? Känner man i god tid när det börjar släppa?
paprika skrev:En liten konstig fråga kanske men hur mycket nerlägg klarar orginal däcken till 660:n? Känner man i god tid när det börjar släppa?
ozeo skrev:ja fortsätt med ert 660 köpande så att jag kan köpa en billigt som faen om ett par år
Lägg ner till kanten där mönstret tar slut så får du se på spännande saker. Håller med Motardnisse där, MT60'orna duger inte till annat än inkörning/lära-känna-moppen-åkning. Om jag inte helt missminner mig åkte mina av efter typ 60 mil.eisbaer skrev:Tycker inte däcken är dålga direkt. Suddgummi ja men fästet är bra. Har inte haft några släpp alls ännu.
Spider skrev:Lägg ner till kanten där mönstret tar slut så får du se på spännande saker. Håller med Motardnisse där, MT60'orna duger inte till annat än inkörning/lära-känna-moppen-åkning. Om jag inte helt missminner mig åkte mina av efter typ 60 mil.
.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |