BcRich skrev:2272808Han som sa att du inte skulle klara att köra tung MC verkade ju inte ha tagit det helt ur luften, med tanke på 10 000:- och föga framgång. Detta beror naturligtvis inte på längden.
En mindre envis person hade gett upp, och då hade han ju faktisk haft delvis rätt. Bra att du hängde i, och Grattis.
Goiting skrev:2272819Så vad jag ville ha sagt var att det var taget så mycket ur luften som det bara gick.
Goiting skrev:2271496
Så nu är jag stolt ägare av ett hojkort som jag verkligen kämpat och gråtit för.Äntligen kan jag säga till alla miljoner människor på jobbet som frågar och har gjort det konstant i ett år att JAG HAR KLARAT DET!!!
Goiting skrev:2272569Ner och meka med dig nu så din hoj blir klar så vi kan ut och köra
Har just startat upp den, redo för en tur?
Alm skrev:2273554Jag hade också Mathias på första krypkörninslektionen. Gick inget vidare fast 80 min. Sen hade jag en annan vid namn Stig, du kanske vet vem det är. Då fick jag en jävligt mkt bättre förklaring och det gick galant efter 20 min
Goiting skrev:2273560Jag hade inte Mathias som lärare utan en annan som har slutat nu. Det var Mathias som påstod att jag inte skulle klara av obergr. och min lärare höll med lite tyst. Min lärare pratade mest i telefon hela lektionerna. Och dom gånger Mathias hade med sig sina elever ute samtidigt som vi så påpekade han varje gång att jag borde ta mellan. Han sa att jag inte ens klarade av att leda en tung hoj men där motbevisade jag honom på en gång , alltid nåt.
Stig vet jag inte vem det är. Ny eller?
Alm skrev:2273565Stig från Norrland har vart där rätt länge, Vad hette han som slutade? Jag har Erik om du vet vem det är.
mogwai skrev:Fan vad gott!!!!! Blev så glad när jag hittade den här tråden, har det PRECIS som du! 159 lång och mött en del skeptiska människor (har dock numera överbevisat dom!) har också kort på väg med uppkörning om 2 veckor... men har precis som du slitit rövhåren av mig och pröjsat mig sjuk för detta...
är så glad för att inte bara jag fått gneta järnet på banan timme in och timme ut... det finns hopp för mig!!! jippie
mogwai skrev:2339251[
*over and out*
Fan vad gott!!!!! Blev så glad när jag hittade den här tråden, har det PRECIS som du! 159 lång och mött en del skeptiska människor (har dock numera överbevisat dom!) har också kort på väg med uppkörning om 2 veckor... men har precis som du slitit rövhåren av mig och pröjsat mig sjuk för detta...
är så glad för att inte bara jag fått gneta järnet på banan timme in och timme ut... det finns hopp för mig!!! jippie
Goiting skrev:2343040Ingen skall komma och säga att man inte kan, för det kan man. Vi i småfolkslandet KAN
Muggen skrev:2343128Jag har inte sett dig på "Hall of fame" hos stefan
Ska vi åka dit o posa tillsammans
Goiting skrev:2343537Jag skulle åkt dit förra veckan men så blev det aldrig av. Jag träffade han och Elin i söndags ute vid Marstrand.Då fick jag veta att Elin inte skall jobba där mer utan plugga. Så har jag tur så är hon där på "besök" när jag kommer. Tänkte åka dit nästa vecka och posa lite När tog du kortet då?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|