Jag älskar att nysa...

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Sitter o pillar mig i näsan med en penna tills jag nyser. Tror jag nyst 10ggr nu, ögonen rinner och jag e rätt snorig i näsan. Nu blir nysningarna helt förlamande och låter "Ptschyyyyaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh" lite som en drog, som utlöser en mental orgasm. Fler som håller på såhär ibland? :3freak

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
o kära nån, tror vi har en vinnare här. Iofs kan jag rapa rättså mycket o säga "ursäkta" utan att egentligen mena det.

Therudeboy

Guest
Kay skrev:
Sitter o pillar mig i näsan med en penna tills jag nyser. Tror jag nyst 10ggr nu, ögonen rinner och jag e rätt snorig i näsan. Nu blir nysningarna helt förlamande och låter "Ptschyyyyaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh" lite som en drog, som utlöser en mental orgasm. Fler som håller på såhär ibland? :3freak

Får inte nysa genom näsan :( så mina nysningar är inte så sköna som dem var förr. Men visst är det skönt att nysa :)

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Therudeboy skrev:
Får inte nysa genom näsan :( så mina nysningar är inte så sköna som dem var förr. Men visst är det skönt att nysa :)

Hmm...hur nyser man när man INTE nyser genom näsan? :va

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Kay skrev:

Oki...men för mej blir det automatiskt att jag nyser genom näsan lite även om jag host-nyser! Well, well...jag har väl inte rätt teknik helt enkelt!?:)

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Nu e jag nog inne på min 20e gång, och nu låter jag inte nysningarna gå igenom, jag håller inne nysningarna nu, så ploppar ögonen till på nåt sätt. Sjukt skönt.

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
Sitter o pillar mig i näsan med en penna tills jag nyser. Tror jag nyst 10ggr nu, ögonen rinner och jag e rätt snorig i näsan. Nu blir nysningarna helt förlamande och låter "Ptschyyyyaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh" lite som en drog, som utlöser en mental orgasm. Fler som håller på såhär ibland?

Speciellt när jag sitter och pluggar kan pennar råka hitta dit av någon anledning- det är en lustig/mysig känsla att nysa. Men sen är jag ju lite knäpp.

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Om man hela tiden tappar med ett finger på en katt så nyser den till slut...kanske funkar på en människonäsa med så slipper man ödsla pennor? :gnissla

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Ok nie rätt sjuka, men en konstig grej jag upptäckte i veckan var att när man poka i örat me sån där petare så blev man typ irriterad i strupen av någon konstig anledning så man börja torrhosta.

BlueNote

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
KTM 660 och ZX10R
Villee skrev:
Ok nie rätt sjuka, men en konstig grej jag upptäckte i veckan var att när man poka i örat me sån där petare så blev man typ irriterad i strupen av någon konstig anledning så man börja torrhosta.

Vem är sjuk? :D

Therudeboy

Guest
Villee skrev:

Aldrig funderat på att öron/näsa/hals är "ihop"

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Kay skrev:
Nu e jag nog inne på min 20e gång, och nu låter jag inte nysningarna gå igenom, jag håller inne nysningarna nu, så ploppar ögonen till på nåt sätt. Sjukt skönt.

Akta så att inte lungorna spricker som min mormor skulle ha sagt :rolleyes:

Och du, jag är nog inte ensam om att kunna offra en hel del för att skänka pollenallergin till dig/er, då skulle ni få nysa hur mycket ni bara ville, och ännu mer! :tummenupp

Fan det här var den dummaste tråden på länge.. jag hatar min känsliga näsa ju :fatta!

Edit: Villee, det där har jag oxå varit med om.. :3freak :rofl

[KoRn]

www.mc-kompaniet.se
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
Ingen & alla...
Kay skrev:
:rofl :rofl :rofl :rofl
Ja fy faan... Har man tråkigt på jobbet så vet man var man blir road i alla fall :hihi

Tack !!

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Skönt att man kan underhålla med sina innersta hemligheter.
Kan informera om att jag slutade nån halvtimme men har börjat nu igen. Återkommer med resultat. Nu medans jag skriver kommer jag på att jag sitter med pennan i munnen. :3freak

Dangerous Dave

Radical Quad-Riders
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
Honda VTR1000F
Kay skrev:
Hahahahahaha... Kay, nu går du och lägger dig :rofl :rofl :rofl
MVH

// Herr host-nysare

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...