Kay skrev:
Sitter o pillar mig i näsan med en penna tills jag nyser. Tror jag nyst 10ggr nu, ögonen rinner och jag e rätt snorig i näsan. Nu blir nysningarna helt förlamande och låter "Ptschyyyyaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh" lite som en drog, som utlöser en mental orgasm. Fler som håller på såhär ibland?
Inte jag själv, men jag har en kompis som brukade köra upp skaftet på en tesked ända upp i näsan och sen nös han av bara attan. Detta drar mig till minnes min konstigaste flygresa jag någonsin varit med om. Det var för några år sedan när jag var som mest aktiv inom fallskärmshoppning och kärran skulle flygas in till Visby från hoppfältet på landet för service. Jag, min polare med skeden samt en tjej åkte med in i kärran. Eftersom det var en hoppkärra modell mindre fanns det inga stolar i den, utan man har fallskärmen på under hela resan just in case of...
I alla fall så fick pilotskrället för sig att han skulle göra några s.k. "noll-g" och det var vi genast med på. Han tyckte också det var kul så han fortsatte hela vägen in till Visby (en resa på en kvart ungefär). Under den tiden man är mitt i "noll-g"-grejen är man viktlös, varpå jag och tjejen passar på att göra volter inne i planet (försök själva i en Cessna 206 så får ni se hur svårt det är). Samtidigt som vi voltar har min polare hittat en tesked som han sitter och stoppar upp i näsan och nyser, och gör detta hela tiden tills vi är framme.
Han nös säkert 30 gånger under hela den resan och vi hann väl med lika många volter. Otroligt udda upplevelse men ack så roligt