GreenDragon
Ny medlem
Neeeeeej! Varför började jag läsa den här tråden? Jag har ju nyss bytt hoj, och orkar inte byta igen!
Man orkar alltid byta till något roligare!!
Neeeeeej! Varför började jag läsa den här tråden? Jag har ju nyss bytt hoj, och orkar inte byta igen!
Har ni mycket trafikövervakning i Ljusdal?Jag förstår inte hur jag ska kunna behålla körkortet på denna best?
7 nya mil, nu utan dB-killers... Jösses säger jag bara! På gränsens till att den är för högljudd nästan
Fick bättre gång på hojen utan dom, försvann en del ryck och motorbromsen känns lite mer lättdoserad (kan vara inbillning förstås).
Jag hade glömt hur kul det faktiskt är att åka gata, så det här kommer bli en härlig säsong!
Om jag i framtiden skulle byta ut mina två hojar (en gammal sporthoj och en något nyare motard) och välja en hoj så skulle det bli en Superduke!
Tjejen min åker gärna med på firebladen, hur är Superduken att åka två på?
Blir sällan några jättelånga rundor med henne, men en 10-15 mil kan det bli ibland..
Tjejen hade absolut inga problem att sitta bak på när jag hade 990. Man sitter inte på en piedestal och sällan man hörde henne gnälla över smärta i knäna. Jag trivdes även att köra SD när hon satt bakpå.
Jag rekommenderar dig starkt att skaffa öppet luftfilter. Som den ryter när du ger lite gaspådrag
Näe, det kan man väl inte påstå, men å andra sidan så harvar jag inte runt i Ljusdal hela säsongen heller...Har ni mycket trafikövervakning i Ljusdal?
Om jag i framtiden skulle byta ut mina två hojar (en gammal sporthoj och en något nyare motard) och välja en hoj så skulle det bli en Superduke!
Tjejen min åker gärna med på firebladen, hur är Superduken att åka två på?
Blir sällan några jättelånga rundor med henne, men en 10-15 mil kan det bli ibland..
Sitter ett BMC-filter på den och RC8-trattar, så den ryter riktigt gott kan jag säga
................................................................................................................
Ljudet är lite på "gott och ont" - jag hade en SD med akra och en SD med FMF apex utan DB och den sistnämnda gick f-n inte att köra på i längden... blev stoppad av "konstapeln" och vid körning i stadsmiljö så var det nästan så att man skämdes lite i långa loppet... ... men dom låter oerhört nice...
Men Grattis till hojköpet, såg fin ut och det är utomordentligt trevliga hojar att köra!
Själv blir det att "vädra" en Speed Triple med Arrows pipor!
Oxå sugen på nån ktm men det känns som att de e så jäkla överprisade. man får peja 60-70k för en från 07 typ.
Ser bra ut! Bara du inte låter samma person som servade din gixxxer serva den
Hm, näe den ska servad på verkstad
Kan jag ha mött dig i lördags? På fm vid tiotiden?
KTM är spännande, man vet inte hur länge lyckan varar dvs, man vet inte hur länge dom håller
KTM är spännande, man vet inte hur länge lyckan varar dvs, man vet inte hur länge dom håller
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|