Var på mc-dagana i gbg förra helgen och provkörde 1290 duken och herre jävlar vilken hoj. Den lär nog hjälpa till lite med begagnatpriserna på 990 duken till nästa säsong iaf. 1290 kändes smidigare samt inte lika rå i motorgången som 990.
Köpte själv en SuperDuke för några veckor sen. -06a helt original (tyvärr lr nått). Då jag inte har någora kläder m.m. kvar sen tidigare så har jag bara kommit en 10mil (lånade kläder). Men förbaskat trevlig hoj. Känns som en moped fast med massa effekt och stabilt chassie!
Måste erkänna att din tråd var det som gjorde att det blev en SD. Var sugen på Street triple å liknande också men då du verkade så jävla nöjd så.
Framtidsplaner är väl dels att få hem kläderna så man kan börja köra! (Iofs minus här på morgonen än...)
Men vore inte fel med nått slipon! Känns dyrt bara, snål som man är.
Sen ligger nog en drevning högt på listan. Framförallt att den går så jäkla fort på 1an, jäkla slirande på kopplingen verkar det vara som gäller så fort man ska köra lite sakta. Alternativt lite för inkompetent förare än så länge.
Word, V-twin rockar
Har inte kört just SD men väl 990 SM och den var grymt kul
Ni får sluta skriva här nu, intresset och suget av att slå samman firebladen och 660'n blir inte mindre!!!
Var på mc-dagana i gbg förra helgen och provkörde 1290 duken och herre jävlar vilken hoj. Den lär nog hjälpa till lite med begagnatpriserna på 990 duken till nästa säsong iaf. 1290 kändes smidigare samt inte lika rå i motorgången som 990.
Va fasen!!! Jag som sket i att åka dit för att inte KTM fanns representerade i listan över hojmärken som skulle fnnas där! Vill ju testa The Beast!
Detta var på Bike i gbg de hade cyklar från bmw, Ducati, Yamaha och ktm på plats. Kompisen provade diavelen och den var också rätt fet.
Tänk på att Svedea har 10k i självrisk vid stöld på ALLA KTM.Bilsport och MC samt Svedea!
Tecknade hos de förstnämnda men byter på måndag.
Svedeas onlinetjänst ville inte fungera idag.....
Tänk på att Svedea har 10k i självrisk vid stöld på ALLA KTM.
Och att Bilsport tillåter ALL bankörning! (förutom träning inför tävling och ren tävling såklart)
Ja tyvärr...Stjäls det så mycket KTM i landet?
Får jag köpa tillbaka den Kryckan? Har ångrat mig!
Skickar kolfiberprylarna till dig i veckan, mycket på jobbet nu...
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|