Jag är Judas

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Teoretiskt eller inte.
Många som gått till Gixxer 1000 och liknande har kvaddat. Bara för att det teoretiskt är en mindre hoj betyder inte att man kan hojen på en gång. Sen är det dock stor skillnad på en helt ny gixxer 1000 och den han har nu. Utvecklingen har liksom gått lite framåt på nya hojar...

Punkten var och är Grattis och ta det lugnt och kör säkert Oljekydl GSXR och var inte över tuff eller så i början. Vill se dig hel

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Tack så mycket alla för glada tillrop :hej Imorgon ska den hämtas, passar ju fint med regn som vädergudarna har lovat :rolleyes: Jag kommer inte kunna sova inatt! Ska läsa manualen tills jag kan den utantill. :cool:

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
OLJEKYLD GSXR skrev:
Tack så mycket alla för glada tillrop :hej Imorgon ska den hämtas, passar ju fint med regn som vädergudarna har lovat :rolleyes: Jag kommer inte kunna sova inatt! Ska läsa manualen tills jag kan den utantill. :cool:

Haha, då kanske vi ses! Jag hade tänkt åka dit å kolla på en Gixxer 1000 imorrn! Får se om jag får en provtur oxå, men jag har hört att de inte brukar va så snälla med sånt.. Måste ju kolla själv om det är sant som vissa påstår att Gixxern är en bättre hoj är Rettan.

Grattis förresten! Och jag erkänner, jag ÄR avis!!

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Jag var dit idag. Ollade på sadeln, la ur en snus i luftintaget och lite annat kul.

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Liwa1 skrev:
Teoretiskt eller inte.
Många som gått till Gixxer 1000 och liknande har kvaddat. Bara för att det teoretiskt är en mindre hoj betyder inte att man kan hojen på en gång. Sen är det dock stor skillnad på en helt ny gixxer 1000 och den han har nu. Utvecklingen har liksom gått lite framåt på nya hojar...

Punkten var och är Grattis och ta det lugnt och kör säkert Oljekydl GSXR och var inte över tuff eller så i början. Vill se dig hel

Jo men dom kanske inte har gått ifrån en trimmad 1100R med runt 150 bakhjulshästar till en gixxer 1000. Oljeplasks 1100R är som en gixxer1000 fast med sämre chassi och bromsar. Tänk dig då att man förbättrar dessa saker. Kan ju bara bli bättre. :) Det är ju inte dirket så att hojen är farlig på nått sätt. ;)

Bjorn N

Hjärnan är som yoghurt.
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
hojlös.
Jag gick från gixxer 1100 -91 till min (numera) gamla r1:a.. och jag tror jag förstår vad Liwa menar..

Grattis! Tare lugnt, men hare kul!

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
John Holmes skrev:
Jag var dit idag. Ollade på sadeln, la ur en snus i luftintaget och lite annat kul.

Vad äckligt för dig, läs min första post i tråden....
Hoppas inte att du ollade på exakt samma ställe som mig.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
hur mycket kostade den på ava då?? det lär ju inte varit nått superpris direkt..? varför inte köpa privat:) AVA sucks

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
twinner666 skrev:
hur mycket kostade den på ava då?? det lär ju inte varit nått superpris direkt..? varför inte köpa privat:) AVA sucks

Om du för en gångskull läser HELA tråden INNAN du frågar så kanske du svart finner...
Sen slå på MSN så jag kan vara dryg där istället!! :hej

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
soppatorsken skrev:
Vad äckligt för dig, läs min första post i tråden....
Hoppas inte att du ollade på exakt samma ställe som mig.

:skrämd :skrämd :skrämd

Vilken medicin behöver jag för att bli av med det???

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
John Holmes skrev:
:skrämd :skrämd :skrämd

Vilken medicin behöver jag för att bli av med det???

Smörja in nicklas med saltpetersyra eller mots. borde ta bort det
värsta.

Fast det är inte varje dag jag delar flänsost med nån kille så jag är inte riktigt säker...

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Nu kommer jag alldrig kunna kalla den "Nicklas" längre utan att tänka på dig, Tack så jävla mycket :finger

GSX1100FRAD

Guzzi med hängpattar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bumse och urgixxer
Gratulerar till köpet av en vattenbuffel med moppemotor(under 1000cc)
Moderna hojar är kul ,till och med min 99a 750R känns modern så jag antar att din känns ännu hemskare...härligare menar jag
Får dyka upp imorrn när du ska hämta den. Och gör för faaaan ingen Conny med den.

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
soppatorsken skrev:
Nu kommer jag alldrig kunna kalla den "Nicklas" längre utan att tänka på dig, Tack så jävla mycket :finger

Du får väl kalla den Viktor istället då. :D

MUAHAHAHAHA :crash

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll