Jag är Judas

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Hightuned skrev:
Gick din bmw i graven när du krashade?. Iosf kan du ju inte gå från 1100 till 400cc det är ju mot naturens lagar!.

Den är död och begraven tråkigt nog.
Jag har iofs en ICA-påse med lite plast och aluminiumbitar som jag plocka upp från platsen för några veckor sen.
Bra att ha och kunna ta upp, krama och minnas, gråta en skvätt över min förlorade kärlek. :gråta

Söker ny hoj nu och är lite inne på något fult & billigt som jag kan ½-försäkra eller kanske rent av bara ha trafik på.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Caffe skrev:
Om miss Woman ska fräsa runt på den Oljekylds ex-kärlek så blir det väl en rejs-400 ledig och okörd. Får man låna :confused: :hej
PLEASE! I'm just waiting for someone to take it off my hands! Det där med styrlagerglapp och trasigt kopplingsgrepp är inget du bryr dig om, va? Den går ju i alla fall framåt.

För övrigt tycker jag att Per försakar världens coolaste hoj. Om allt går väl kanske jag får köra den igen till våren och då lovar jag att se ut så här hela tiden: :squid

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Klart den inte låter nåt innan effektsystemet har hunnit monteras! :)

Hur är det med nya gixxern förresten, visst måste man lämna in den för att få elektroniken fixad vid ändring av avgassystemet eller annan trimning va? :va

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
Goines skrev:
Jag klarar det. :D

Är inte säker på att du gör det. Vet inte ens om min FJR klarar det, trots väldigt original överallt. Den väsnas rätt duktigt från insprutningen istället, så låter gör det ändå :)

Fast Gixxern låter garanterat mer än Pers lillmoppe.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy