Min fösrta hoj hade ganska skumma färger kul att det finns någon som gillar det!
Denna AF1:a är också rätt så färgglad
Älskar den gröna framstänkan
Min fösrta hoj hade ganska skumma färger kul att det finns någon som gillar det!
Ja den var modern för sin tid, dessutom tror jag att det var den mest sålda hojen -90.Var detta orginal -90? Fett.......
Denna AF1:a är också rätt så färgglad
Älskar den gröna framstänkan
Håller med dej Teo om att hojjarna såg riktigt bra ut även då!
Firebladen som du hade lagt upp på bild tyckte jag var grymt snygg och sen gixxern är också läcker och en sån där YZF 750 har en polare till mej och hans är riktigt snygg
Syftar du på Larsens så är det inte en sån han har, han har en YZF 750 SP... mer svart å rött...
får göra mitt bidrag till tidiga 90talshojar... PB; såhär såg din hoj ut när jag köpte den.
Lägg märke till Trädgårdstomten som går i tidsenlig stil.. den frös ihjäl i vintras...
Okej..
Och min fast det är mer mitten av 90talet..
Tidigt 90-tal, som en ferrari, exclusivt skrikigt RÖD med mycket kolfiber och kolla kåpglaset. En sådan vill jag ha.
men dessa sitter väl oljesheikerna på, idag troligtsvis samma pris som när de var nya. A LOT OF MONEY
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2776617#post27766172604738Jag har fått en närmast fetishistisk förkärlek till tidiga 90-talshojar. designspråket hat total avsaknad av prettoinput. Det är bara hawaifärger rakt igenom. Jag måste nog har en eller ett par så´nna här bara för att ha dom!
Fy fan det va de fulaste jag sett2776666Kolla denna då!
Nu börjar tråden spåra ur rejält2776677Inte sååå gammal, men visst fan platsar den färgmässigt iaf
Nu börjar tråden spåra ur rejält
Lånar bild från mig själv1992 Arto Nyqvist stilenligt i träpjuck, jeans och T-shirt på sin Z1300.
http://www.youtube.com/watch?v=GMmPsfkuc0U
/J
Lånar bild från mig själv
Jag själv som är stolt fotograf och tiden är 90-91 nå sånt, RD350 var kung då
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |