Hans R1100S skrev:2635195Här kommer en liten orange "goding" glidande
och vill oxå va mä !
Hans R1100S skrev:2635195Här kommer en liten orange "goding" glidande
och vill oxå va mä !
Mum!n skrev:2636478den passar skit bra in här bland fula hojjar
Mögel skrev:2635186Knappast rgv är överlägsen.. Dock hade jag inte råd med en sån när jag va 16år så jag fick nöja mig med en rg...
lorkan skrev:2636833Ajajaj. Vi kan ju hoppas att du var 16 för typ 17 år sen så var du nog rätt fräck med din RG ändå.
tyckert nog mon ligger lite närmare det rosa om det är någon tröst... det är iaf inget skryt från min sida.Hojboj skrev:2636821Måste lägga till mitt bidrag.. Första kommentaren från en av tjejkompisarna
"Fan va coolt! du har ju köpt en rosa hoj!!!"
View attachment 172919
Chii skrev:2636863Ni har glömmt 90 tals hojjen som inledde en ny era inom sporthojs segmentet, nämnligen min
Teo skrev:2636293Nu är du i fel tråd va? Tror Jag såg en tråd om senapsgula tourers nå´nstans. Låååångt ifrån hawai och pinacolada det där.
Teo skrev:2604773eller hur! Man får habegär. Jag gillar färgerna, är så trött på nutidens sossegubbvinröda R1r. kolla in min vattenskoter -96
Mjölnaren75 skrev:2638102Just de där nya röda r1 orna är fan inte roliga
Mögel skrev:263735317 år sen? Hur gammal tror du ja är. Fast det är klart alla kompisar åkte ju runt på sina honda mt5 så jag va ju kung i stan.
Teo skrev:2604738Jag har fått en närmast fetishistisk förkärlek till tidiga 90-talshojar. designspråket hat total avsaknad av prettoinput. Det är bara hawaifärger rakt igenom. Jag måste nog har en eller ett par så´nna här bara för att ha dom!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|