DR-Zätare skrev:2606485Om du postar den där bilden på Ducceklubbens hemsida kommer muslimernas reaktion på Muhammed-karikatyrerna (Muhammed eller Mohammed? Tyvärr måste jag erkänna min okunskap i stavningen) att framstå som en mild och sansad åsiktsyttring
bynne skrev:2607252Tack för varningen. Jag ska genast bättra mig. Har förstått mitt misstag.
Kommer aldrig att ske igen. Jag ville bara passa i någonstans
Nu blev jag avis...Rc 45 är absolut högst upp på min lista ,före yamaha R7.Toyman skrev:2605202Har haft glädjen att få köra en sådan i över 400 mil i år. Cykel på bilderna har ej passerat 1000 mil ännu. Men det är dags för däcksomgång två fast den bara annvänds utav för söndagsåka.
Toyman skrev:2605315Sporthoj.com. 1988 till 2002 gamla reglerna, typade ensitshojar endast byggda i små serier. Häftigt färgglatt 90-tal. Radfyror/V-fyror 750cc, 1000cc på tvinnarna. en envig med blandat resultat. Vi är några stycken som samlas för finåka ibland. Vi vill bli en liten större skara. Sporthoj exclusiv ensits. Hör utav er!
R1Monstret skrev:2607880Ruskigt balla hojar.. Jag har en bit kvar innan min platsar.. Men lite nära är det allt.. Återkommer när ensitscutsen är monterad..
rickardj skrev:2606452Någon som sett en sån här i sverige hade torrkoppling
fazerfun skrev:2608034Inte i Sverige, bara i Tyskland. Däremot ägde jag tills helt nyligen en av 2 kvarvarande GSXR 750 R -89 som fortfarande rullar i Sverige. KGK tog in 4 det året.
R2 skrev:2607889mmmmmm
snyggast någonsin
hade en som rullade 3200mil på en sommar, kärlek.
även den blåvita e mkt vacker
R2 skrev:2608041
två kvar bara?
i gatskick menar du eller?
jag bara ska ha en sånn en dag (igen) och bögputsa och ströga med.
hade en racer -92, något ombyggd men..
okfazerfun skrev:2608065Ja. Enligt VV är en är förreggad och har aldrig varit i trafik (ägs av en mchandlare i Mölndal). Mitt ex hade gått 2300 och var i hyfsat skick. Vet att en kille här på SH har en Yoshireplica men med en annan motor..den finns i vart fall inte reggad som en "dubbel R" hos vv.
Racehojarna är nog stålull vid det här laget...Cralle Lindholm fick alla ex som togs in av sista årsmodellen 1994, gsxr 750SP hette den då. Ingen av dessa finns kvar.
Toyman skrev:2605315Sporthoj.com. 1988 till 2002 gamla reglerna, typade ensitshojar endast byggda i små serier. Häftigt färgglatt 90-tal. Radfyror/V-fyror 750cc, 1000cc på tvinnarna. en envig med blandat resultat. Vi är några stycken som samlas för finåka ibland. Vi vill bli en liten större skara. Sporthoj exclusiv ensits. Hör utav er!
R2 skrev:2608068ok
men -94 sp är helt ointressant för mig, en äkta dubbelR ska det va
1995 Ducati Superlight 900Toyman skrev:2605315Sporthoj.com. 1988 till 2002 gamla reglerna, typade ensitshojar endast byggda i små serier. Häftigt färgglatt 90-tal. Radfyror/V-fyror 750cc, 1000cc på tvinnarna. en envig med blandat resultat. Vi är några stycken som samlas för finåka ibland. Vi vill bli en liten större skara. Sporthoj exclusiv ensits. Hör utav er!
Maverick_ou812 skrev:2608114Neonfärger... yeeeeeiiks!
Zenit skrev:2608364ah tråkig duccen ser ut lite färg ska de ju va
gunnar_gt750 skrev:2608376Det är ett helsike att vara innehavare av "aldrig körda" eller "alltför fina" veteranfordon. Man är fast i innehavar-fällan där det "är synd att slita på skicket". Man drar sig för att förbruka det som är speciellt med hojen, att den är lite använd. Jag sålde nyligen en av mina veteran-Suzuki och trots att jag lagt ner otroligt jobb på den så var det en befrielse att få rensa lite i muséet. Det kan istället vara bra att prova på andra fordonsmodeller under den tid man har kvar i jordelivet istället för att bli musei-intendent.
Jag är lite blåvit-hardliner i alla fall och försöker hålla fast vid två blåvita GSX-R. Den ena är en osannolikt bevarad 91:a som gått 1400 mil (innehavar-fällan) och den andra är en väl insliten 88:a som det är kul att hålla liv i. Den senare är tänkt att fungera som standin så att 91:an kan fortsätta vara finlirare. Man ser dom här:
http://suzuki.medial.com
infectious skrev:2607085Vilken ball tråd! Nu vill han ju skaffa en 90-talare o glida runt på! Honda NR750 som finns med lite längre upp ser cool ut, men även ovanlig o svår att hitta antar jag?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|