Peccus skrev:2605104RVF:en är lite av en våt dröm.. Så ruggigt häftig hoj.
don_tomazo skrev:2604918Vet fortfarande inte om jag tycker det är snyggt direkt men det blir ju helt klart bättre om man kan skratta åt det och inte bry sig så mkt. Det är dessutom mkt roligare att svischa förbi en stekig literhoj när det svänger, på en färgglad 600a från 95
Teo skrev:2604738Jag har fått en närmast fetishistisk förkärlek till tidiga 90-talshojar. designspråket hat total avsaknad av prettoinput. Det är bara hawaifärger rakt igenom. Jag måste nog har en eller ett par så´nna här bara för att ha dom!
Toyman skrev:2605315Sporthoj.com. 1988 till 2002 gamla reglerna, typade ensitshojar endast byggda i små serier. Häftigt färgglatt 90-tal. Radfyror/V-fyror 750cc, 1000cc på tvinnarna. en envig med blandat resultat. Vi är några stycken som samlas för finåka ibland. Vi vill bli en liten större skara. Sporthoj exclusiv ensits. Hör utav er!
Toyman skrev:2605090Åttiotalet var helt ok ochså. Alla tidsepoker har väl sin charm. Jag gillar sporthoj med raciga färgsättningar, alltså med stil.
meomir skrev:2605138Har funderat på ny lack i vinter.. men det verkar som att några kan upskatta det nuvarande utseendet..
Ta en bild på hur den ser ut nu istället.Starfighter skrev:2604899Pärlan
FZR gaylila edition.hållundan skrev:2605651Rosa it is!
Lila är inte fy skam det heller, men rosa. Det är grejer det. Mina två före detta gamla trotjänare som jag diggade stenhårt.
Det är nästan så att det är lite saknade!
Solid snake skrev:2605724Ta en bild på hur den ser ut nu istället.
Modellen innan din var snyggare, den med bara en lampa fram.
En lampa är sportigare, och 2 pipor är sportigare än 1.Starfighter skrev:2605752Min ser ju bara lite mer använd ut nu!
Sen är det sportigare med två lampor (fast för tillfället har jag bara en)
Mattias skrev:2605720En sån hade jag ett kort tag, sen blev den stulen. Jag som var övertygad om att färgsättningen skulle vara stöldskydd nog.
DR-Zätare skrev:2605644Mein Got! Är det där dina hojar? Ingen dålig samling
Men jag kan inte bestämma mig om jag tycker RC45:an eller R7:an är coolast...
Och om jag nu skulle drista mig till en kritisk fråga: ingen 916/996?
don_tomazo skrev:2605815Det var nog Teo!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|