Teo skrev:2606191TOYMAN, Shit vad du har balla hojar!!! Inte för att verka mentalt oballanserad men det är nästan så att man vill slänga sig i bilen och hälsa på dig och kolla på alla hojarna.
Teo skrev:2604883fin men den kvalar inte riktigt här. mellan 91-92 och typ 96 nå´n gång gjorde japsarna som bäst ifrån sig färgmässigt tycker Jag. pinacolada någon?
bynne skrev:2606403Passar jag in nu då?
bynne skrev:2606403Passar jag in nu då?
lemans skrev:2606365aerobics mc skärholmen centrum 91-92
baltisk sporthojssällskap som huserade i äspholmsgaraget.
Utöver snabba svängar i södra förorterna, ryktades det om nattkörningar på slingerbulten med skottlossning o amfetamintillverkning.
grym tid + grymma hojjar
Toyman skrev:2605315Sporthoj.com. 1988 till 2002 gamla reglerna, typade ensitshojar endast byggda i små serier. Häftigt färgglatt 90-tal. Radfyror/V-fyror 750cc, 1000cc på tvinnarna. en envig med blandat resultat. Vi är några stycken som samlas för finåka ibland. Vi vill bli en liten större skara. Sporthoj exclusiv ensits. Hör utav er!
rickardj skrev:2606452Någon som sett en sån här i sverige hade torrkoppling
Hella yeah! Det är grejer det!Solid snake skrev:FZR gaylila edition.
Jäklar så grymt!Toyman skrev:2606088RC45an är en tysk version med 98 hästars elektronikbox, den är nu utbytt mot en full/org-effekt och ett kolfiberslipon (hkr = ???) hojen går fint och har ett härligt vrid. R7an är köpt i England men importerad ifrån annat EU-land, strypt till 100 hästar, är lite tam att köra. Jobbar på att hitta elektronikbox och de övriga delar som behövs för att få ut originaleffekten. Men vet inte riktigt hur jag skall gå till väga hojen är ju riktigt ovanlig!
En Ducce står i garaget, ingen 916/996 men väl en 851SP3 med 888 motor, den går fullt ok har utav tidigare ägare brukats på bandagar, inget för mig som mest gillar landsväg. Ska väl prova bana någon gång
916/996 står på önskelista såsom så mycket annat
Jag gillade både färgerna OCH själva hojen. Mycket prisvärd, trevlig och väl potent för medlmåttiga förare som jag var då.Teo skrev:Jag gillar den här zxr:en men de tidigare har lite "svensk myndighetsfärgcombo"
-dB skrev:2605024min dröm från 90-talet
hållundan skrev:Har planer på att discofärga min räjshoj inom kort!
aBuseMe skrev:2606751då är det väl nästan så att min -95 RF 900 platsar här.
meomir skrev:2605138Har funderat på ny lack i vinter.. men det verkar som att några kan upskatta det nuvarande utseendet..
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|