Mirran skrev:2609346Här kommer ytterligare ett färgsprakande bidrag på en krumm hoj..
Haha..Fäljarna är ju oxå grymmadon_tomazo skrev:2609374Alltså, ljurturkos måste ju vara nr1 av alla detta föreslagna färger
Det var GT750J, till Norge.fazerfun skrev:2608474Hmm...vilken har du sålt?
Åh vad ja saknar västkusten när du visar såna bilder, färjan över till Hanburg öToyman skrev:söndagsåka.
Teo skrev:2607976snorsnygg! gillar den vita faden i gärlarna och på arslet.
Dessa hojar kommer bli hårdvaluta när alla jeppar lackar dom svarta eller silver och sätter R1 bakdelar på eller gör strijtfajters av dom.
Låt neonpaletterna vara!
DR-Zätare skrev:2606283Jag skulle lätt betala inträde till det garaget om det ingick lite torrbrytning och en anekdotstund i priset! Jag har inga problem med att visa min metantala obalans publikt och skulle förmodlige brista ut i glädjetårar när garageporten öppnas!
Toyman: Okej då, en 851 SP3 får väl räcka som kompensation för avsaknaden av en 916/996 Den är ju egentligen rätt mycket coolare eftersom den inte är lika mainstream som 916/996 är. Vilken årsmodell är det på den? Det cirkulerar ju ett rykte om att Ducce faktiskt använde överblivna grejer från sina race-hojar i de sista årsmodellerna av SP-versionerna av 851/888 för att rensa hyllorna inför ankomsten av 916. Skulle vara kul att höra av någon som faktiskt äger en sådan hoj om vilka erfarenheter de har av det.
I väntan på en 916 tycker jag att du ska lacka en uppsättning kraschkåpor till din 851:a som en replika av Ducati Police eller vad de nu hette som härjade i början av 90-talet
Vilken effekt det är i hojarna spelar ju egentligen ingen roll, det är nästan coolt att de inte har så mycket effekt. RC45:an är ju svårt överviktig och har mindre effekt än 916 och ändå är den så otroligt cool. R7:an likaså. Vilka hojar!
EDIT: Vänta nu, är det en OW01:a som står där i skymundan bakom R7:an och YZF:en?? Mumma!
SvRider skrev:2611658Tycker att min Blade -99 visar att Honda fortfarande har liknande smak...
View attachment 171169
Toyman skrev:2611640
851an är en 91a, har själv observerat på bilder och i tidningar/böcker att alla dessa 851/888 ofta har bakbromsen i 2 utförande.
Ducati Police är en häftig race-design.
OW01 är inte tänkt att stå längst bak, det är en maskin byggd med race-tolerancer och om den körs flitigt för man räkna med ett stort servicekonto.
Den får rulla några mil imellanåt när länsman inte är vaken och man äger hela vägen.
hållundan skrev:2611781
Teo skrev:2604738Jag har fått en närmast fetishistisk förkärlek till tidiga 90-talshojar. designspråket hat total avsaknad av prettoinput. Det är bara hawaifärger rakt igenom. Jag måste nog har en eller ett par så´nna här bara för att ha dom!
... ja de eller att Honda är några år efter...SvRider skrev:2611658Tycker att min Blade -99 visar att Honda fortfarande har liknande smak...
View attachment 171169
Mögel skrev:2604855Rgv är ju helt klart värdens snyggaste 125a...
lorkan skrev:2635119Är du inte lite orättvis mot tex den här då? Visserligen inte 90tal men du sa världens snyggaste 125..
http://www.blocket.se/vi/10173775.htm?ca=23_7_s
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |