Min fösrta hoj hade ganska skumma färger kul att det finns någon som gillar det!
Härliga färger
Jag var på Gelleråsen och körde förra veckan. Pekade på en Kawasaki från tidigt 90-tal och sa att jag tyckte att dom gjorde snyggare motorcyklar förr. Killen bredvid mig tittade på mig som om jag var sinnesjuk, sen insåg jag att han nog själv var född på 90-talet......
Jag tycker fortf. att den gsxr'en är en av de snyggaste någonsin. -92:ans lack va dock aningen snyggare.
mitt bidrag.. undrar om den lever ännu!!
ZXR750 -91
(ja,, inget matchande ställ,, men de va vad jag hade att tillgå på den tiden!! runt -96 tror jag!
( "kutsen" är hemmagjord i blått läder.. made by myself,, jobbade på möbelsnickeri då, fick inte tag på nån hård kuts o ville kunna skjutsa, tyckte min lösning blev helt ok)
Fan, jag vill ha en sån grön zxr750!
Vilken årsmodell är det som har både insugsslangarna och dubbla fyrkantiga bakljus? den är den allra kowlaste!
Kom en hel del "intressanta" färgsättningar då...
Själv föll jag för denna CBR 900 RR från 94 och 8000mil senare så ångrar jag mig inte
Kom en hel del "intressanta" färgsättningar då...
Själv föll jag för denna CBR 900 RR från 94 och 8000mil senare så ångrar jag mig inte
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|