lennon skrev:Hej...ny ägare till en r1:a och tänkte kolla in UMCC...och säga hej hej
elkphys skrev:Ja också ny här men inte ny i Ume. Har faktiskt ingen hoj änn men den ä på väg. Hade en XT600 för ~6 år sedan men nu äre en Honda Hornet 600 som ska inhandlas.
BlackStar skrev:Vilka dagar kör ni och när börjar ni köra tillsammans?
Vi borde ha en sticky om tisdagskörningarna, lättare att boka in och lättare att hålla koll!cbjorkman skrev:Tisdagskörningarna som vi ska börja med i år drar igång i mitten på maj (om jag minns rätt nu). Innan dess så blir det väl mer spontana körningar...bara å starta en tråd om nån e åksugen och föreslå nåt
RJ skrev:Vi borde ha en sticky om tisdagskörningarna, lättare att boka in och lättare att hålla koll!
BlackStar skrev:Tänkte höra om det är någon som vet hur det fungerar med uppställningsplatserna, vem ska man prata med för att kolla om det finns plats samt pris?!
XT skrev:Dags att ansluta sig till en mc-klubb igen. Lär väl bli sist med min trötta Dominator-93.....
XT skrev:Dags att ansluta sig till en mc-klubb igen. Lär väl bli sist med min trötta Dominator-93.....
Mell skrev:Beror väl på vart man kör....
Då väntar vi på ett besök snart.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |