cha0s skrev:Nja, det vet jag inte om. Lite sånt kanske det blir =)
Får se vars man kan få jobba =)
SPID skrev:Hej flyttar till umeå den 25dec undrar om man kan få vara med i nån klubb eller nåt känner ju bara min tjej som jag bor med här uppe skulle vilja träffa några snubbar som jag kan köra hoj med![]()
Magnus Wiklund 26år Kör honda cbr 900rr både snabbt o lite stunt men har mycket kvar att lära Hör av er så slipper jag köra själv i sommar o ni får en skön kille med sjuk humor och en kille som kan laga mat börjar jobba på rex den 25dec
Tack ska du hacbjorkman skrev:Välkommen till stan![]()
Å kom givetvis förbi och hälsa på oss på klubben!
Janet skrev:Toka ny här i Umeå, har nyss flyttat upp från Katrineholm![]()
Janet skrev:Toka ny här i Umeå, har nyss flyttat upp från Katrineholm![]()
Varmt välkommen till ett tokroligt mc-gängJanet skrev:Toka ny här i Umeå, har nyss flyttat upp från Katrineholm![]()
KTMan skrev:lite seg att ansluta kanske,har bott i stan hela livet, kört mc(på väg) sen 16 års åldar, har gasat runnt på gatorna nu i 4 års tid, tänkte att i år så skulle jag ansluta till klubben, kommer förbi när vägarna tillåter...i sommar kör jag en svart gsx-r![]()
KTMan skrev:lite seg att ansluta kanske,har bott i stan hela livet, kört mc(på väg) sen 16 års åldar, har gasat runnt på gatorna nu i 4 års tid, tänkte att i år så skulle jag ansluta till klubben, kommer förbi när vägarna tillåter...i sommar kör jag en svart gsx-r![]()
Hej har ju bott här i 5månader nu ska hämta hit hojen på lördag så nu undrar jag om inte nån av er känner till nått garage som man kan hyra i närheten av teg Väldigt tacksam av svar eller nåt tips vi ses snartcbjorkman skrev:950221En snabbsökning på antalet medlemmar som skrivit in Umeå som sin bostadsort ger (idag) 204st!
Tänkte att vi skulle ha en tråd där nyreggade Umebor kan säga hej (typ som i 'jag är ny' forumdelen).
Så alla ni Umebor som inte skrivit/presenterat er eller är nyreggade. Skriv in en hälsningsrad![]()
Det brukar vara folk i lokalen kring 19tiden på tisdagar och torsdagar, bara att titta förbi då.Ramper skrev:2155004Hej hej alla
Har precis lyckats få tag i min första cykel en -98 gsx600f. Skaffade kortet i fjol men hade inte råd me mer! Är fortfarande väldigt försiktig i min körning (feg)... Ni känner igen mig på vägen jag är den som kör så sakta så att mopedisterna blir förbannade o tutarMen det kommer jag lovar! Bor på Marihem o jobbar ute på flygplatsen. Funderar på att åka förbi hos er nån dag o kolla in läget. När passar bäst?? Önskar alla en härlig och torr sommar!!!
(Dock inte torra strupar)
Hej hej
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |