cha0s skrev:Nja, det vet jag inte om. Lite sånt kanske det blir =)
Får se vars man kan få jobba =)
SPID skrev:Hej flyttar till umeå den 25dec undrar om man kan få vara med i nån klubb eller nåt känner ju bara min tjej som jag bor med här uppe skulle vilja träffa några snubbar som jag kan köra hoj med
Magnus Wiklund 26år Kör honda cbr 900rr både snabbt o lite stunt men har mycket kvar att lära Hör av er så slipper jag köra själv i sommar o ni får en skön kille med sjuk humor och en kille som kan laga mat börjar jobba på rex den 25dec
Tack ska du hacbjorkman skrev:Välkommen till stan
Å kom givetvis förbi och hälsa på oss på klubben!
Janet skrev:Toka ny här i Umeå, har nyss flyttat upp från Katrineholm
Janet skrev:Toka ny här i Umeå, har nyss flyttat upp från Katrineholm
Varmt välkommen till ett tokroligt mc-gängJanet skrev:Toka ny här i Umeå, har nyss flyttat upp från Katrineholm
KTMan skrev:lite seg att ansluta kanske,har bott i stan hela livet, kört mc(på väg) sen 16 års åldar, har gasat runnt på gatorna nu i 4 års tid, tänkte att i år så skulle jag ansluta till klubben, kommer förbi när vägarna tillåter...i sommar kör jag en svart gsx-r
KTMan skrev:lite seg att ansluta kanske,har bott i stan hela livet, kört mc(på väg) sen 16 års åldar, har gasat runnt på gatorna nu i 4 års tid, tänkte att i år så skulle jag ansluta till klubben, kommer förbi när vägarna tillåter...i sommar kör jag en svart gsx-r
Hej har ju bott här i 5månader nu ska hämta hit hojen på lördag så nu undrar jag om inte nån av er känner till nått garage som man kan hyra i närheten av teg Väldigt tacksam av svar eller nåt tips vi ses snartcbjorkman skrev:950221En snabbsökning på antalet medlemmar som skrivit in Umeå som sin bostadsort ger (idag) 204st!
Tänkte att vi skulle ha en tråd där nyreggade Umebor kan säga hej (typ som i 'jag är ny' forumdelen).
Så alla ni Umebor som inte skrivit/presenterat er eller är nyreggade. Skriv in en hälsningsrad
Det brukar vara folk i lokalen kring 19tiden på tisdagar och torsdagar, bara att titta förbi då.Ramper skrev:2155004Hej hej alla
Har precis lyckats få tag i min första cykel en -98 gsx600f. Skaffade kortet i fjol men hade inte råd me mer! Är fortfarande väldigt försiktig i min körning (feg)... Ni känner igen mig på vägen jag är den som kör så sakta så att mopedisterna blir förbannade o tutar Men det kommer jag lovar! Bor på Marihem o jobbar ute på flygplatsen. Funderar på att åka förbi hos er nån dag o kolla in läget. När passar bäst?? Önskar alla en härlig och torr sommar!!!
(Dock inte torra strupar )
Hej hej
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati