Välkommen! Du lär inte blir mobbad, kanske av cbjörkman som kommer vara avis...Corsair skrev:2560914Jag har nyligen slunkit in här och läser runt bland alla trådar. Mycket bra site. hoppas man inte blir mobbad för att man kör runt på en MT01, mer roadster än racer.
Wagge skrev:2560917Välkommen! Du lär inte blir mobbad, kanske av cbjörkman som kommer vara avis...
Corsair skrev:2560940Ahhh strålande, det låter bra! Umeå MC klubb det borde vara nått man skulle sponsra. Är det ett gemytligt gäng?
cbjorkman skrev:2560946Kom förbi uppe på klubben så får du träffa oss. Tisdagar och torsdagar efter kl.19 är klubbkvällar och då är det nästan alltid nån på klubben.
Dyk upp på tisdag och säg hej vetja
Corsair skrev:2560966Absolut det ska jag göra! även om det kan vara kämpigt den kommande veckan. Men jag antar att det är samma dagar även nästkommande veckor? hur länge på kvällen brukar folk vara där?
Corsair skrev:2560914Jag har nyligen slunkit in här och läser runt bland alla trådar. Mycket bra site. hoppas man inte blir mobbad för att man kör runt på en MT01, mer roadster än racer.
Blackwelder skrev:2561222Trevligt det kommer fler med RIKTIGA hojar!
Inget fel med missiler men naket är bäst!
Även jag är ny i stan. Jag och min sambo har just flyttat upp och kör båda mc.
/Marie
Välkommen till stan!
Glöm inte bort att hälsa på oss uppe på klubben också
en till ny här...eller jag har varit inne för länge sen men sen har det inte blivit ngt av det.
lundqvistm´s sambo här, vi hade väl tänkt titta förbi ngn tisdag eller torsdag å se hur ni har det. får se hur det ser ut med tid imorrn
jag får väl ställa mig i kategorin nakna hojar, beställt SpeedTriple nu inför sommaren.
åkt Honda V65 Magna -83 tills nu, två somrar.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|