Hoppas detta blir rätt nu?!
Jag är ny på motorcykel i Umeå, köpte den nyligt då jag tog kortet i hösten -10.
Vore tacksam för tips och idéer på vad som händer i Umeå för oss med motorcykel
Hej och välkommen och grattis till kortet och hoj till att börja med
Kan ju egentligen bara svara för vad som händer från vår sida asså UMCC:s och då börjar vi ju med våra veckokörningar snart, vi kommer att ha öppet hus grillkvällar under sommaren. Vi siktar på nån/några banåkningar, åka på Deltaträffen i Sundsvall. Fika. Festa. Köra mycket hoj osv...
Kom förbi och säg hej nån dag vet ja om du inte redan gjort det
Tack tack Åh vad trevligt, vars håller ni till om man ska komma förbi och säga hej osv? Och när ska man komma isåfall?
Tack tack Åh vad trevligt, vars håller ni till om man ska komma förbi och säga hej osv? Och när ska man komma isåfall?
Hej och grattis till kortet!
Vi har klubblokalen uppe på Ålidhöjd mitt emot värmeverket. Det brukar postas här på forumet när något är på gång utöver de regelbundna möten som sker. Kan vara spontana filmkvällar, Racetittande, pokerkvällar och sådant. En och annan grillkväll ska vi väl hoppas att det blir i sommar också
Senaste somrarna har vi åkt tillsammans på onsdagskvällar och helger.
Om du kikar in på www.umcc.nu så hittar du lite mer info om vad som är på gång samt en kalender över planerade aktiviteter.
/Roger
Vi håller till i samma byggnad som Östra Paviljongerna, på baksidan bredvid Svensk Markservice.
Tisdagar och torsdagar från kl.19.00 brukar det alltid försöka vara nån där, sen börjar som sagt onsdagskörningarna på onsdag om jag inte minns fel
Aah okej, men då ska jag hålla mig uppdaterad här och på hemsidan då med andra ord Låter himla trevligt iallafall med massa aktiviteter! Vi ses!!
Vars möts man för gemensamma körningar då? Är de nere på kajen kl 19 då eller? Hoppas ni säger till om de är ikväll, kommer gärna och säger hej och hakar på om de ska köras nånstans!
Kajen kl 19 är vad som gäller för avfärd
Men vi i klubben brukar mötas uppe på klubben först, några med tanke på att vi har hojarna där, och sen rulla ner mot kajen vid 18.30 tiden.
Officiellt börjar onsdagskörningarna den 18e Maj, men det var säkert nån/några som var ut ikväll.
I morgon på dagen tänkte jag försöka mig ut om det är väder för det då min ledigvecka just började
Okej då ska jag försöka tajma in körning nästa onsdag!
Kommer ihåg när jag tog kortet. Då ville man tajma in körning varje dag
Välkommen till Umeå!
Jag är också student för tillfället.
Tjena tjena!!!
Jag är också tillflyttad hit pga studier
Tyvärr så är hojen såld men det blir en ny när skolan är över
Är inte ny på sh men ny här på det här forumet.
Ser fram emot o träffa lite galna mc människor vrooooomm
Kör lugnt där ute så vinkar jag
Välkommen!
Vad studerar du och hur länge? Tänkte är du ny inom läkarkåren tex kan det ju bli nå år utan hojen
Du är alltid välkommen att ramla in på klubben och tjöta hojar och allt annat å för den delen
Köra lugnt blir det mycket av, eller kanske inte
Japp det var nog jag, tarden har en sån där ful förmåga att vifta med framhjulet hela tidenKul,kanske var dig jag såg på bakslangen innan du försvann in i tunneln idag.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|