Hej grappar o tjejjor! Relativt nyflyttad till Umeå city, börjat plugga här i höstas, 23år gammal. Är ägare av en gammal KTM 660 SMC -04 som gillar att åka mycket på ett hjul i taget. Har en liten fundering dock, bor i ett studentområde med mindre bra ställen för förvaring av MC. Läste på hemsidan eran att man kan hyra mekplats för 300kr/mån, är dom fulla eller finns det plats?
MvH Robin
Tjenare!
Välkommen till stan
Tyvärr så är alla mekplatser och uppställningsplatser uthyrda nu. Det skulle va ifall nån har ett hörn över på sin ruta dom kan dela, men det måste nån med plats över svara på för jag har det inte.
Hoppas det löser sig för dig!
Ses på vägarna i sommar!
Tack för svar! köper kanske ett kapellöverdrag annars o kör dubbla lås . Det gör vi nog!
Hade det inte varit för att jag har en ktm spridd i delar över hela garaget så hade jag nog kunna klämma in en till orange en över vintern :/
Har du inte tillgång till nåt cykelföråd där du kan styra in den?
Hej grappar o tjejjor! Relativt nyflyttad till Umeå city, börjat plugga här i höstas, 23år gammal. Är ägare av en gammal KTM 660 SMC -04 som gillar att åka mycket på ett hjul i taget. Har en liten fundering dock, bor i ett studentområde med mindre bra ställen för förvaring av MC. Läste på hemsidan eran att man kan hyra mekplats för 300kr/mån, är dom fulla eller finns det plats?
MvH Robin
Hej jag kanske kan hjälpa till i alla fall ett tag.
hör utav dig isåfall.
Ännu en motardian
Försöker ni ta över världen eller?
Hehe.. Välkommen, du lär passa in bland de andra åkapåetthjulitaget pojkarna
Mekrutorna på klubben är ganska totalt smetfulla nu. Men med lite tur kan du ju hitta nån/några att dela garage med.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|