Jag är ny! Ville bara säga hej!

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Är det bara jag som tar ett litet skutt inombords så fort det handlar om kvinnor i samband med motorcyklar? :rodnar

Jag har länge jobbat på att försöka konvertera sällskapet mitt till en hojåkere som än själv men har aldrig haft nå stora framsteg. Det är inga höga krav jag har heller, två hjul och en motor och jag är nöjd :hihi

Tjejer till hojåkare växer inte på träd men det verkar bli fler och fler och det är riktigt roligt att se så hej och välkommen och lycka till med MC åkandet!

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
E det du på bilden är du j..ligt välkommen :drool

DS. Det finns mycket fler hästar här än på bukefalos.... :tungan

Arvoitus

Guest
Silverryggen skrev:
2206635 E det du på bilden är du j..ligt välkommen :drool

Ja, det är jag på bilden, hade jag inte varit välkommen annars? :confused:

Bukefalos är fortfarande huvudtillhållet ;) Har lite för mycket ridvana, det är till och med så illa att jag var på väg att klappa hojjen på tanken igår och berömde den när krypkörningen gick som jag ville.

Jag kanske inte borde berätta sånt?

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Arvoitus skrev:
2206661 Ja, det är jag på bilden, hade jag inte varit välkommen annars? :confused:

Har lite för mycket ridvana, det är till och med så illa att jag var på väg att klappa hojjen på tanken igår och berömde den när krypkörningen gick som jag ville.

Självklart hade du varit välkommen ändå, tyckte bara att du var så vacker på bilden :rodnar

Klart att du ska ha ett kärleksfullt och ömt förhållande till din motorcykel , det är inget att hålla på!!

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Arvoitus skrev:
2206661 Ja, det är jag på bilden, hade jag inte varit välkommen annars? :confused:

Bukefalos är fortfarande huvudtillhållet ;) Har lite för mycket ridvana, det är till och med så illa att jag var på väg att klappa hojjen på tanken igår och berömde den när krypkörningen gick som jag ville.

Hej å välkommen! :hej

Här räknas inte utseendet, här räknas bara varvtider :hihi

Man SKA klappa hojen när den är duktig, och pyssla om den när den har plågats lite! :mattias
Dessutom har man stor vana av att ha ridit, balans, blick osv :tummenupp

nogiE

jag är jag och du är du
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
letar....
Arvoitus skrev:
2206661 det är till och med så illa att jag var på väg att klappa hojjen på tanken igår och berömde den när krypkörningen gick som jag ville.
[I [/I]

Den kan faktiskt oxå behöva en mjuk klapp ibland..... :pannkyss

Välkommen...... :hej

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
Willkommen

välkommen välkommen, skitkul me tjejer på hoj och här på forumet.. intresserad av jackan :banana .. lycka till me kortet och alla frågor är välkommna :tummenupp

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
SkaD skrev:
2206599 Är det bara jag som tar ett litet skutt inombords så fort det handlar om kvinnor i samband med motorcyklar? :rodnar

Jag har länge jobbat på att försöka konvertera sällskapet mitt till en hojåkere som än själv men har aldrig haft nå stora framsteg. Det är inga höga krav jag har heller, två hjul och en motor och jag är nöjd :hihi

Tjejer till hojåkare växer inte på träd men det verkar bli fler och fler och det är riktigt roligt att se så hej och välkommen och lycka till med MC åkandet!

Du är inte ensam :3freak

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Hoj
En liten svart
Arvoitus skrev:
2206661 Har lite för mycket ridvana, det är till och med så illa att jag var på väg att klappa hojjen på tanken igår och berömde den när krypkörningen gick som jag ville.
Så länge du inte matar den med socker i tanken är det helt OK! Dock bör chaps och andra fransbestyckade klädesplagg undvikas om man vill slippa bli mobbad här.

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
2fast4hjo skrev:
2208049 Det är också en häftig känsla när den står och stampar på ett ställe av otålighet för att sedan "släppas lös":yoparty

Du menar burna/bromsa fast så inni..?

Socrates

Guest
pvcraketen skrev:
2207845 Så länge du inte matar den med socker i tanken är det helt OK! Dock bör chaps och andra fransbestyckade klädesplagg undvikas om man vill slippa bli mobbad här.

Om man är kvinna, sexig och använder chaps så som Christina Aguilera...så är jag väldigt förlåtande...vet inte hur det är med er andra :hihi

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln